به گزارش ایرنا،زلاتکو کرانچار چهارشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی سپاهان اصفهان با پارس جنوبی جم افزود: تیم پارس جنوبی جم با کیفیت بالایی در مسابقات لیگ برتر حضور یافت و در هفته‌هایی از لیگ نیز موفق به حضور در رده نخست جدول شد.
وی بیان کرد: با این حال با آنالیز مناسب و شناخت خوبی که از آنها داریم امیدوار به کسیب نتیجه مناسب برابر پارس جنوبی هستیم.
کرانچار ادامه داد: تیم پارس جنوبی جم نیز دارای بازیکنان خوب و تاثیرگذاری است و بطور قطع با تمام قوا خود را برای این مسابقه آماده کرده است.
وی گفت: در این هفته روی خط حمله پارس جنوبی کار کردیم چون آنها خط حمله زهرداری دارند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ارتباط با هواداران تیم فوتبال پارس جنوبی جم نیز گفت: تماشاگران پرشور جم عامل مهمی در روند موفق نتیجه گیری پارس جنوبی هستند و بدون شک حضور آنها در بازی روز پنجشنبه کیفیت بازی را دو چندان می کند.
وی در ارتباط با درخواست کیروش برای استفاده برخی از بازیکنان سپاهان در تیم ملی نیز گفت: خود را موظف به حمایت از تیم ملی دانسته و در این زمینه مشکلی فراروی بازیکنان برای حضور در تیم ملی وجود ندارد.
کرانچار افزود: در این زمینه انتظار داشتیم برای استفاده از بازیکنان سپاهان در تیم ملی ارتباط رسمی و مکتوب برقرار شود و نه اینکه افرادی به صورت خصوصی با بازیکنان تماس بگیرند.
وی تاکید کرد:با همه این شرایط بازیکنان تیم سپاهان مهیای نقش آفرینی برای تیم ملی و بویژه در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه هستند.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در مورد نقل و انتقالات نیم‌فصل نیز بیان کرد: این تیم با آمدن ملی‌پوش سوریه‌ای و سایر بازیکنان جذب شده روند نتیجه گیری آن مطلوب تر می شود.
وی اضافه کرد: در مجموع از وضعیت نقل و انتقالات نیم فصل رضایت داریم زیرا موفق به جذب بازیکنان خوبی شدیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان افزود: سپاهان پرافتخارترین تیم لیگ برتر ایران است و اکنون از هر نظر منسجم شده و انتظار داریم در نیم فصل دوم حرکت رو به رشدی داشته باشیم.
کرانچار در پاسخ به سوالی پیرامون گروه‌بندی جام جهانی نیز گفت:ایران در گروه قدرتمندی قرار گرفته و این گروه دشوارترین گروه در جام جهانی است.
وی یادآور شد: ایران هم بعد از دو حضور پیاپی در جام جهانی بازیکنان خوبی را در اختیار دارد و در صورت تامین شرایط مورد نیاز می تواند نمایش قابل قبولی از خود ارائه کند.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم و سپاهان اصفهان پنجشنبه هفته جاری در جم به مصاف یکدیگر می روند.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.