به گزارش ایرنا، فرماندارگناوه در این آیین با قدردانی از خدمات صادقانه جامعه پزشکی این شهرستان گفت: مردم این شهرستان قدردان این خدمات هستند و از مجموعه بهداشت و درمان انتظار داریم همه تلاش خود را برای ارتقای سطح سلامت جامعه بکار گیرد.
سیدعلی پاک نژاد افزود: امسال 40 میلیارد ریال به حوزه بهداشت و درمان و 16 میلیارد ریال نیز برای 2 بیمارستان شهرستان اختصاص یافته تا با تلاش مدیران حوزه بهداشت و درمان، شاهد پیشرفت‌های خوبی در شهرستان خواهیم بود.
وی بابیان اینکه نظام‌نامه سلامت در شهرستان تدوین ‌شده است، گفت: این سند به ‌عنوان الگو برای سایر شهرستان‌ها در سطح استان است و از رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان و سرپرست جدید آن تقدیر می شود.
محمد بازیاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان گناوه گفت: همه تلاش و فعالیت این مجموعه خدمات صادقانه و شایسته به مردم فهیم این شهرستان در مقوله سلامت است که این مسیر مهم نیازمند تعامل و همکاری مدیران استان و شهرستان است.
دکتر رضا جاودان مسئول نظام پزشکی گناوه گفت: این برنامه برای ارج نهادن به مقام والای پزشک و تقدیر و تشکر از همه دلسوزان که با تلاش‌های بی‌وقفه، به مردم خونگرم شهرستان گناوه خدمت می‌کنند برگزارشده است.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6043/6164**
خبرنگار:نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.