به گزارش ایرنا، محمد طاهری روز یکشنبه در نشست شورای ترافیک این شهرستان افزود: آموزش، مهم ترین عامل در بهبود فرهنگ ترافیک است که باید از مدارس آغاز و به جامعه تسری داد.
وی اضافه کرد: دانش آموزان، با فراگیری آموزش فرهنگ صحیح رانندگی در مدرسه می توانند آن را به خانواده خود و سپس جامعه انتقال دهند.
معاون برنامه ریزی و عمرانی فرمانداری دیلم افزود: دولت تدبیر وامید در اختصاص اعتبارات لازم به مسایل ترافیکی این شهرستان نگاه و توجه قابل قبولی داشته است.
وی گفت: شورای ترافیک این شهرستان درسال های اخیر بویژه 2 سال اخیر برنامه های خوبی درحوزه ترافیکی انجام داده است.
طاهری اظهارکرد: در کمیته برنامه ریزی امسال ، 4 میلیاردریال برای اجرای نصب سیستم پایش تصویری وهوشمند سازی به منظور نظارت وکنترل مسایل ترافیکی حوزه شهری و 700 میلیون ریال برای خرید، تهیه و نصب تجهیزات و علایم راهنمایی و رانندگی شهر دیلم و 300میلیون ریال برای شهر امام حسن مصوب کرده است.
وی، دو بانده کردن جاده دیلم - گناوه را یکی ازافتخارات دولت دکتر روحانی دانست و گفت: یک میلیارد ریال اعتبار برای مطالعه باند دوم محور دیلم - بهبهان مصوب شده است.
معاون برنامه ریزی و امورعمرانی فرمانداری دیلم افزود: یکی از دغدغه ها و مطالبه های مردم روستای عامری، نصب علایم راهنمایی و رانندگی درمحورهای برون شهری بویژه نقاط حادثه خیز این منطقه بود که انجام شده است.
شهرستان دیلم با بیش از 32 هزارنفر جمعیت در 180 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: محسن صادقی آزاد** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.