فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی و همکاری مردمی کودک 11 ساله‌ای که صبح امروز از جلو مدرسه‌ای در شهر" برازجان" ربوده شده بود آزاد و تحویل خانواده‌اش شد.

به گزارش ایلنا، سردار خلیل واعظی با اعلام این خبر اظهار داشت: صبح امروز 3 نفر سرنشین یک دستگاه خودرو در حالی که سر و صورت خود را پوشانده بودند کودک 11 ساله‌ای به هویت "ب" را جلو در مدرسه‌ای در خیابان" فرهنگیان" برازجان به زور سوار ماشین کرده و متواری می‌شوند.
 
وی اضافه کرد: پس از تماس مردم با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 و حضور سریع و به موقع گشت‌های پلیس و انجام تحقیقات میدانی، مسیر‌های احتمالی فرار و مخفیگاه کودک ربایان شناسایی شد.
 
به گفته سردار واعظی با همکاری مردمی مخفیگاه کودک ربایان در یکی از روستا‌های اطراف برازجان شناسایی و نیرو‌های پلیس اعزام شدند.
 
وی بیان کرد: با نزدیک شدن پلیس به محل نگهداری کودک، ربایندگان با رها کردن کودک متواری و کودک در حالیکه دست و پایش بسته شده بود آزاد و صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.
 
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه هویت ربایندگان کاملا شناسایی شده و تلاش برای دستگیری آنان با جدیت ادامه دارد خاطر نشان کرد: برابر بررسی‌های اولیه علت این حادثه اختلاف مالی ربایندگان با پدر کودک بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.