به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمود محمودی با گرامیداشت حماسه 9 دی افزود:آنهایی که خواسته یا ناخواسته در سر سودای فتنه و فتنه گری دارند بدانند اگر دست از کارهای شان برندارند همین مردم انقلابی و ولایی با خلق حماسه هایی از جنس 9 دی آنها را سر جای خودشان خواهند نشاند.
وی یادآورشد:اقدام جاهلانه برخی از مسئولان دولت نهم و دهم نباید موجب انکار تلاش ها و خدمات صادقانه اعضای دولت ، استانداران و فرمانداران و مسئولان در آن زمان شود.
امام جمعه کنگان اضافه کرد:خروش میلیونی ملت ایران کودتای خزنده دشمن در سال 88 که با حمایت و هدایت بیگانگان تمامیت انقلاب و نظام اسلامی را نشانه گرفته بودند را ناکام ساخت.
وی یادآورشد: فتنه گران و حامیان آنها در سال 88 علاوه بر توهین به مقدسات دینی و ارزشهای انقلابی ، میلیاردها تومان به کشور خسارت وارد کردند و این اقدامات وقیحانه و بی توجهی آنها به هشدارهای متعدد دلسوزان نظام باعث شد تا با سیلی سخت مردم سر جای خود بنشینند.
محمودی بااشاره به نقش رهبر فرزانه انقلاب در خنثی نمودن فتنه 88 اظهارداشت: هشدارهای به موقع و درایت و تدبیر حکیمانه رهبرفرزانه انقلاب و حضور همیشگی ملت ولایی و با بصیرت باعث شد کشتی نظام در برابر کوران طوفانها و حوادث مدیریت و راهبری شود.
خطیب جمعه کنگان به سخنان حکیمانه و نصایح مشفقانه و هشدارهای انقلابی رهبری معظم انقلاب در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: فرمایشات حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب باید نصب العین همگان قرار گیرد.
وی با اشاره به زلزله های اخیر در کشور از جمله کنگان و با تاکید بر اینکه علاج واقعه قبل از وقوع باید کردگفت: آمادگی ستاد بحران شهرستان ، پرداخت خسارات وارده از سیل سال گذشته و زلزله اخیر در شهرستان کنگان ضروری است.
محمودی افزود:پروژه های عمومی چون اماکن دینی از جمله مصلی و مساجد ، ورزشگاهها ، بیمارستان ها با ضریب امنیت بالا و نظارت مستمر احداث تا از بروز حادثه و به خطر افتادن جان مردم جلوگیری شود.
7208/ 6045** خبرنگار: ابوذر حسین پور ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.