به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام یدالله حبیبی بعد از ظهر یکشنبه در همایش دبیران شورای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و معاونان پرورشی استان بوشهر افزود: اعضای این ستاد در کاهش مشکلات و معضلات جامعه نقش مهمی برعهده دارند.
وی بیان کرد: تعیین دبیر شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در دستگاههای اجرایی به منزله تحقق مطالبه مردم، تکریم ارباب رجوع و برخورد قاطع با فساد اداری است.
حبیبی اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر رمز حیات دین است و احیای این فریضه مهم الهی باید از دستگاههای اجرایی آغاز شود.
وی تصریح کرد: آمران به معروف و ناهیان از منکر باید از کلیات عبور و برای احیای این فریضه به مباحث مورد نیاز جامعه بپردازند.
این مقام مسئول با تاکید بر احیای هرچه بیشتر فریضه امر به معروف و نهی از منکر گفت: برخی منکرها باید با تشخیص به موقع، تجویز مناسب و مراقبت ویژه به مرور آنها را در جامعه ریشه کن کرد.
حبیبی تاکید کرد: در این ارتباط الگوسازی، بهبود روش‌ها و قدردانی از آمران به معروف در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر قرار دارد.
وی یادآور شد: در عرصه آموزش نیز با برگزاری کلاس‌های مناسب و چاپ کتاب قانون گام های تاثیرگذاری برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برداشته می ‌شود.
6047/7212/1772 **خبرنگار: عبدالصمد شهریاری **انتشار دهنده: مجید ملازاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.