به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در آئین تکریم و معارفه دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر افزود: اجرای فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تنها بر عهده یک نهاد و ستاد نبوده و باید همگان در ترویج و اجرای این فریضه در جامعه و خانواده تلاش کنند
وی با تاکید بر تلاش بیشتر ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با ترفندهای دشمنان افزود: چون دشمن تلاشش برای انحراف جامعه بیشتر کرده لازم است فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای مقابله با ترفندهای دشمنان افزایش یابد.
وی با تاکید بر مشارکت نخبگان در ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بیان کرد: تشکیل اتاق اندیشه‌ورز این ستاد با حضور نخبگان و فرهیختگان در استان بوشهر برای ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مسئول برنامه ریزی و مشاور عالی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: جهاد علمی همگانی راهکاری مهم و ارزشمند برای عبور از آسیب های اجتماعی است.
حجت ‌الاسلام یدالله حبیبی افزود: در این ارتباط دستگاه‌های اجرایی، موسسه های، نهادهای مردمی و سایر اقشار مردم باید بجد در مقابل منکرها ایستادگی و معروف‌ها را مورد تشویق و حمایت قرار دهند.
وی با اشاره به نقش مهم این ستاد در اصلاح جامعه و ترویج معروف‌ها بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر پس از تصویب حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در مجلس جایگاه ویژه‌ای یافت که این می تواند به ترویج فریضه مهم مربوط به خود نقش اساسی ایفا کند.
حبیبی ادامه داد: مطالبه ‌گری از مسئولان، نهادها و بخش‌های حاکمیتی و غیرحاکمیتی به نمایندگی از مردم از دیگر رسالت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است که نسبت به آن اهتمام ویژه ای ایجاد شده است.
وی یادآور شد: این ستاد علاوه بر اینکه مسئولیت آموزش همگانی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه را عهده‌دار است وظیفه رصد آسیب‌ها، پایش نابسامانی‌ها را باید انجام دهد.
در این با تجلیل از خدمات سردار فتح الله جمیری، سردار علی رزمجو به عنوان دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان بوشهر منصوب شد.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.