به گزارش ایرنا، مهدی تارتار شنبه شب در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با گسترش فولاد تبریز در جمع خبرنگاران افزود: در این ارتباط از هوادارن می‌خواهیم فردا نیز همانند بازی های گذشته حمایت پرشوری از تیم خود داشته باشند.
وی بیان کرد: در دیدار با گسترش فولاد بازی بسیار سختی پیش رو داریم که عمده دلیل آن نیز بازی زمینی بسیار خوب حریف است.
تارتار، در ارتباط با میزان شناختش از تیم گسترش فولاد یادآور شد: تیم‌هایی که فیروز کریمی آنها را هدایت می‌کند بطور معمول در بحث مالکیت توپ عملکرد مطلوبی دارند که این امر نیز ناشی از بازی با حوصله آنهاست.
وی افزود: با این حال با تلاش مجموعه کادر فنی در چند روز گذشته نقاط ضعف تیم گسترش فولاد بخوبی شناسایی شده و امیدواریم با استفاده از این اطلاعات برابر آنها به پیروزی دست پیدا کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تاکید کرد: در این دیدار محکوم به کسب سه امتیاز هستیم و دلیل آن نیز تلاش برای کم کردن فاصله خود با تیم صدرنشین لیگ برتر هستیم.
تارتار، در باره شایعه جدایی ارسلان مطهری از تیم پارس جنوبی جم اظهار داشت: جدایی مطهری از پارس جنوبی جم صحت نداشته و وی در بازی مقابل تیم نفت دچار آسیب‌دیدگی شد که امیدوارم بزودی به آمادگی جسمانی مطلوب برای کمک به تیم مهیا شود.
تارتار در پاسخ به سوال دیگری درباره استفاده از حسین پورامینی در پست هافبک دفاعی گفت: سیستم بازی تیم پارس جنوبی جم 2-4-4 است و پور امینی چه کنار میثم نقی‌زاده و چه در کنار سالاروند باشد آزادی عمل بیشتری دارد.
وی افزود: با این حال پور امینی برای ما خوب کار می‌کند و از عملکردش رضایت کامل داریم.
دیدار تیم های پارس جنوبی جم و گسترش فولاد تبریز در هفته اول نیم فصل دوم ایگ برتر فوتبال کشور عصر روز یکشنبه در ورزشگاه شهر جم استان بوشهر برگزار می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.