به گزارش ایرنا، احمد دشتی روز شنبه درنشست ستاد ساماندهی جوانان شهرستان تنگستان افزود: مخفی کردن وارائه نکردن آماردقیق آسیب ها در واقع پاک کردن صورت مساله است، در صورتی که آن آسیب به صورت زیرپوستی رشد و افزایش یافته و جامعه را در برمی گیرد.
وی اضافه کرد: مصرف مشروبات الکلی و آمار طلاق از جمله مواردی هستند که سالهای سال با مخفی کاری و ارائه نکردن آمار دقیق، رشد فزاینده ای در جامعه داشته است.
دشتی ادامه داد: حدود نیمی از جمعیت کشور زیر40 سال سن دارند و بیش از نیمی از این تعداد بین 15 تا 30 سال هستند که به عنوان جمعیت جوان شناخته می شوند.
وی، نگاه دولت تدبیر و امید به جوانان را نگاهی توسعه محور، فرصت ساز و فرصت نگر با رویکردی مبتنی بر پویایی، نشاط و امید به آینده معرفی کرد.
دشتی بیان کرد: آسیب های اجتماعی یک موضوع پیچیده و مهم در حوزه اجتماعی است و برای کاهش آن نمی توان برای همه مناطق یک نسخه پیچید بلکه با توجه به شرایط و موقعیت هرمنطقه باید با اجرای طرح های کارشناسی و دقیق برای کنترل و کاهش آنها برنامه ریزی کرد.
معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تنگستان گفت: یکی از برنامه های دولت تدبیر و امید ایجاد انگیزه و تقویت روحیه مطالبه گری در سطح کشور است و این دولت افتخار دارد بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، منشور حقوق شهروندی را تنظیم و تدوین و برای اجرا ابلاغ کند.
وی افزود: در حوزه اجتماعی بویژه آسیب ها، باید با رویکردی اجتماع محور و بهره گیری از توان و ظرفیت مردم و سازمان های مردم نهاد برای کاهش آن گام برداشت.
دشتی اضافه کرد: اجرای طرح نشاط اجتماعی در استان اقدامی مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی است و جامعه افسرده و غمگین زمینه رشد آسیب های اجتماعی را فراهم می کند.
وی یادآور شد: اجرای طرحهایی مانند نشاط اجتماعی پویایی و شادی را به جامعه هدیه می دهد.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.