به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه گناوه افزود: اعمال سخت گیرانه 2ماه گذشته مردم را با مشکل روبه رو کرده و مسئولان باید نسبت به برطرف کردن این مشکل اقدام کنند.
وی اظهارکرد: از طرفی رسانه ملی نیز با دعوت از برخی افراد بی اطلاع از شیوه کار در بندر و اظهار نظر غیرکارشناسی آنان ذهنیتی برای مسئولان مرکز نشین ایجاد می کند که نتیجه آن تعطیلی کسب و کار مردم شده است.
به تازگی در شبکه خبر یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کرد یکی از کارکنان گمرک بندر دلوار از توابع شهرستان تنگستان بوشهر اقدام به گرفتن 300 میلیارد تومان رشوه و
عبور 10 هزار کامیون قاچاق از این بندر شد که دادستان بوشهر بالاترین رقم رشوه را 304میلیون تومان و قاچاق کامیونها را تائید نکرد.
رکنی حسینی گفت: ساحل نشینان مردمی نجیب، متدین و همواره حامی نظام و انقلاب بوده و هستند و نباید کسب وکار آنها با مشکل و تنگنا روبه رو شود.
امام جمعه گناوه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حماسه تاریخی 9 دی گفت:
9 دی روز تجدید بیعت ملت غیور ایران با آرمان های انقلاب و شهیدان و روز یاس دشمن است که باید گرامی داشته شود.
رکنی حسینی با اشاره به بحران آفرینی رئیس جمهوری آمریکا در منطقه گفت: دولت آمریکا سعی دارد با سرپوش گذاشتن بر جنایت های آل سعود در یمن افکار عمومی را علیه ایران تحریک تا توافق برجام را لغو کند.
امام جمعه گناوه اظهارکرد: ادعای سخیف نماینده آمریکا در سازمان ملل علیه ایران بخاطر شکست های متوالی آن کشور به دست جبهه مقاومت است که کشورها از آن استقبالی نکردند.
وی با گرامیداشت سوم دی روز ثبت احوال از اهالی این شهرستان خواست تا نسبت به گرفتن
کارت ملی هوشمند تا قبل از سال جاری اقدام کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6047/6164** خبرنگار: نعمت الله بهروزی*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.