به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر روز چهارشنبه در آیین پایانی این جشنواره گفت: در برابر حوادث و اتفاقاتی که برای مردم در مناطق مختلف کشور می افتد نمی ‌توان بی‌ تفاوت بود و برای کاستن از رنج و درد آنان آنچه در توان داریم را انجام می دهیم.
دکتر سعید کشمیری افزود: در زلزله کرمانشاه حدود 90 کودک یتیم شده‌اند که بعضی از آنها هم پدر و هم مادر خود را ازدست‌ داده‌ و بسیاری از کودکان دچار آسیب‌های روحی شدید شده‌اند.
وی بیان کرد: استان بوشهر بازسازی 6 روستایی که پس از زلزله حتی یک خانه سالم در آنها وجود ندارد را در استان کرمانشاه برعهده ‌گرفته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: برپایی جشنواره مهر ماندگار توسط دانشجویان این دانشگاه ارزشمند و بیانگر همدردی با آسیب دیدگان از زلزله است.
دبیر جشنواره مهر ماندگار دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: در حوادثی که برای کشور پیش می‌آید دانشجویان به‌عنوان موتور حرکت آفرین، نقش ایفا می‌ کنند و در زلزله کرمانشاه نیز همین قشر همه تلاش خود را برای همدردی با آنان به کار گرفته‌اند.
فاطمه فقیه افزود: دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در یک حرکت خودجوش تصمیم گرفتند با ارائه کارهای هنری، دستی و فروش آنها به نفع کودکان و نوجوانان کرمانشاهی، در تسکین دردهای این عزیزان سهیم شوند.
جشنواره غذاها، آثار هنری و محصولات فرهنگی ویژه حمایت از کودکان و نوجوانان زلزله ‌زده غرب کشور با عنوان مهر ماندگار به مدت 2 روز در پردیس دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد.
مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، استادان، کارکنان، دانشجویان و سازمان های مردم نهاد در این جشنواره مبالغی برای کمک به زلزله‌زدگان اهدا کردند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.