به گزارش ایرنا، فرماندار دیر در این آیین ضمن گرامیداشت 13 آذر سالروز شهادت 2 شهید انقلاب احمد حیدری و سمنبر عالی پور گفت: دانش آموزان دختر که به راهیان نور اعزام می شوند باید رهرو شهید سمنبر عالی پور باشند.
حمزه اعتماد افزود: شهدا از افتخارات نظام اسلامی هستند که باید از آنان درس عزتمندی و شهادت طلبی بیاموزیم زیرا آنها با بصیرت خود دشمن را شناختند و جان شیرین خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند.
وی راهیان نور را سفیران فرهنگی و معنوی جامعه دانست و بیان کرد: دانش آموزانی که به راهیان نور اعزام می شوند سفیران فرهنگی و معنوی جامعه هستند که پس از بازگشت باید با بیان مشاهدات خود از سرزمین نور آنها را به دانش آموزان مدرسه بازگو کنند.
فرمانده سپاه ناحیه سید الشهدا شهرستان دیر هدف برگزاری این اردوها را آشنا کردن دانش‌آموزان با مناطق عملیاتی جنوب کشور و تبیین ایثارگری‌های رزمندگان اسلام دانست و افزود: هر ساله دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان دیر از این اردوها استقبال خوبی می کنند.
سرهنگ میرزا احمدی بیان کرد: همکاری بین آموزش و پرورش و سپاه در این شهرستان باعث شده است که این برنامه هر سال به بهترین شکل اجرا شود و امسال نیز با قوت این برنامه دنبال می شود.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دیر در گفت گو با ایرنا گفت: این کاروان با شش دستگاه اتوبوس و چند دستگاه خودرو سبک پشتیبانی سفر خود به مناطق عملیاتی را آغاز کردند.
اسماعیل مختارزاده افزود: سفر کاروان راهیان نور دانش آموزان دیر به مدت سه روز است که در این سفر معنوی از مناطق عملیاتی شلمچه، دهلاویه، طلائیه، هویزه و اروندکنار بازدید می کنند.
وی با بیان اینکه 14 مربی مجرب دانش آموزان را همراهی می کنند، گفت: برنامه های فرهنگی مختلفی برای این سفر در نظر گرفته شده و این برنامه ها در کنار بازدید دانش آموزان از مناطق عملیاتی جنوب کشور اجرا می شود.
دیر در فاصله 200 کیلومتری جنوب مرکز استان بوشهر قراردارد.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.