به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز سه شنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان گناوه افزود: نیروی انتظامی در چارچوب قانون وظایف و ماموریت های متعددی از جمله تامین امنیت را برعهده دارد که همه آنها برای جلب رضایتمندی مردم است.
وی اظهارکرد: در اجرای تقویت تجارت قانونی در استان بوشسهر نشست های متعددی ازجمله با استاندار بوشهر دراین زمینه برگزار شده است.
وی، وظایف، ویژگی و گستردگی نیروی انتظامی را فراتر از دیگر دستگاهها و متنوع خواند و گفت: توفیق نیروی انتظامی و امنیتی که با همکاری و همراهی دستگاهها بویژه شورای تامین محقق می شود، توفیق برای همگان بویژه مردم است.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه امنیت و تامین آن نیاز ضروری است، ادامه داد: امنیت از شاخصه های مهم توسعه در همه ابعاد به شمار می آید که در نبود آن توسعه ای صورت نمی گیرد.
واعظی افزود: نیروی انتظامی با وجود اینکه تامین و احساس امنیت را یکی از امور اولویت دار خود می داند اما از همه اقشار جامعه و ادارات انتظار داریم این نیرو را یاری کنند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار کرد: شهرستان گناوه در زمینه امنیت و کاهش سرقت ها در میان دیگر شهرستان رتبه خوبی دارد.
وی از تلاش های خالصانه فرمانده سابق انتظامی تقدیر کرد و از فرمانده جدید که از نیروهای توانمند و متدین است خواست با همکاری شورای تامین و تعامل با مردم در ارتقای امنیت این شهرستان تلاش کند.
فرماندار گفت: این شهرستان به لحاظ برخورداری از قابلیت و ظرفیت های فراوان از جمله تجارت و گردشگری پیشانی و معرف استان بوشهر است.
سیدعلی پاک نژاد افزود: با همدلی و همراهی شورای تامین و همکاری مردم، این شهرستان در زمینه امنیت در وضعیت خوبی بسر می برد.
وی از تلاش و زحمات فرمانده سابق انتظامی این شهرستان تقدیر کرد و گفت: درمدت فعالیت فرمانده سابق که از مدیران پرتلاش و وارسته بود موفقیت های خوبی در سطح این شهرستان در زمینه امنیت و کشفیات شاهد بودیم.
وی گفت: با توجه به اینکه بیشتر مردم این منطقه با دریا و تجارت سروکار دارند تعامل بیشتر و سازنده پلیس با مردم در اولویت است.
فرماندار گناوه یکی از خواسته های مردم این شهرستان را مستقرشدن یک کلانتری جدید عنوان کرد و افزود: در این ارتباط پیگیری های انجام شده که امیدواریم هرچه زودتر محقق شود.
در این آیین سرهنگ حسین احمدی به عنوان فرمانده جدید انتظامی گناوه معرفی و از تلاش و زحمات سرهنگ داریوش مردانی فرمانده سابق تقدیر و تجلیل شد.
شهرستان گناوه با 102 هزارنفر جمعیت در 120 کیلومتری شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.