به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو درجمع نمازگزاران نمازجمعه بوشهر افزود: امروزه نقش بسیج در حفظ ارزش های اسلام و انقلاب به خوبی نمایان شده که نمونه ای از آن شکست خفت بار داعش و هم پیمانانش در عراق و سوریه است.
وی یادآورشد:پیروزی و پایان داعش ،ثمره فراوانی داشت که مهمترین آن دل شاد شدن رهبر انقلاب، خانواده های شهدا و جانبازان و مردم مسلمان منطقه بود.
سردار رزمجو افزود: هم اکنون بسیجیان در مرزهای جغرافیایی و حتی خاکریزهای بیرون از مرز در راه ارزش های انقلاب اسلامی دفاع می کنند که این خود نشان از همت والای این نهاد مقدس است.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: مدرسه بسیج که توسط امام خمینی (ره) تاسیس شد تحصیل در آن انسان را به افق های کمال و بندگی خداوند هدایت می کند.
وی تاکید کرد: بسیج امروز با داشتن آگاهی لازم در زمینه های مختلف ایمان و اطلاعات روز خود را بیش از پیش افزایش داده و آماده نقش آفرینی در صحنه های مختلف است.
رزمجو افزود: بسیج سازندگی در عرصه خدمت رسانی، اقتصاد مقاومتی و اردوهای جهادی تاکنون خدمات ارزنده ای در استان بوشهر ارائه کرده است و اکنون نیز بالغ بر 694 پروژه با 193 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در دست اجرا دارد.
وی یادآورشد: بسیج سازندگی در این راستا تاکنون 250 منزل مسکونی را احداث و در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) این استان گذاشته است.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.