به گزارش ایرنا در این پیام که روز دوشنبه نسخه ای از آن به ایرنا نمابر شد آمده است:حادثه تاسف بار زلزله در استان کرمانشاه که موجب خسارات جانی و مالی گردیده و ضایعه از دست دادن جمعی از هم میهنان عزیز و اهالی ولایتمدار این استان، بسیار غم انگیز بود و موجب تالم و تاثر تمامی مردم در کشورمان شد.
در ادامه این پیام آمده است: اینجانب، این واقعه دردناک را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری محترم و خانواده های داغدیده این عزیزان و مردم شریف استان کرمانشاه تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.
زلزله 7.3 ریشتری یکشنبه شب استان کرمانشاه تاکنون 341 نفر کشته و حدود سه هزار نفر مصدوم دربر داشته است.
در همین راستا جانشین رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان بوشهر گفت: با توجه به زلزله شب گذشته در استان کرمانشاه، تیم های امدادی، خدماتی و پزشکی این استان برای اعزام به مناطق زلزله زده در آماده باش هستند.
سید محمد حسن باستی روز دوشنبه در نشست اصظراری مدیریت بحران استان بوشهر افزود: در پی وقوع زمین لرزه‌ای 7.3 ریشتری در استان کرمانشاه همه سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف استان بوشهر برای یاری رساندن به حادثه دیدگان به حالت آماده‌باش درآمدند.
وی با بیان اینکه زلزله یاد شده شمال غرب تا جنوب غرب کشور را تحت تاثیر قرار داده است افزود: قدرت زلزله در استان کرمانشاه سنگین و خسارت و تلفات فراوانی در پی داشته است.
باستی، با اشاره به میزان خسارت های وارده به منطقه سرپل ذهاب و قصرشیرین گفت: 9 استان به عنوان معین، استان زلزله زده کرمانشاه برای اعزام امکانات امدادی تعیین شده و اکنون عملیات امدادی در دست اجراست.
وی ادامه داد: شورای هماهنگی مدیریت بحران بوشهر آمادگی 100درصد و کامل برای اجرای ماموریت‌های مختلف امدادی، پزشکی و انتقال تجهیزات برای حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه را دارد.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.