به گزارش ایرنا، سیدعلی پاک نژاد روز دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال این شهرستان افزود: مهمترین اهداف طرح کارورزی، افزایش قابلیت جذب و اشتغال دانش آموختگان از طریق انتقال مهارت، تجربه در محیط کار، فراهم کردن زمینه انتقال دانش از دانش آموخته به بنگاه اقتصادی، ایجاد انگیزه کارآفرینی و کسب و کار و ارتقای اخلاق و صلاحیت حرفه‌ای آنان است.
فرماندار گناوه گفت: با وجود اینکه شهرستان در زمینه طرح کاروزی تلاش خوبی کرده اما باید بیشتر دراین زمینه کار شود و اطلاع رسانی گسترده ای در منطقه صورت گیرد.
وی با بیان اینکه در اجرایی شدن طرح های اقتصاد مقاومتی دراین شهرستان تلاش زیادی به عمل آمده است، افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها راه نجات اقتصاد کشور در برابر بحران و تهدیدهای دشمن و تولید و اشتغال زایی اتکا بر محور اقتصاد مقاومتی است.
پاک نژاد، گفت: بانک های عامل با کارگروه اشتغال همکاری و تعامل و فعالیت خوبی داشته و از آنان انتظار می رود که در زمینه جذب سرمایه در بانک ها تلاش خود را بیشتر کنند.
وی با بیان اینکه برگزاری جلسات بصورت مستمر برگزار و حضور مدیر دستگاه مربوطه الزامی است، گفت: روسای بانک ها و مدیران دستگاه های مرتبط درکارگروه در جلسه بعدی باید گزارشی از وضعیت فعالیت های انجام داده در زمینه اشتغال و تولید ارایه دهند.
پاک نژاد اظهارکرد: باید از فرصت و ظرفیت های شهرستان که بخوبی از آنها استفاده نشده تلاش و همت مضاعفی صورت گیرد.
فرماندارگناوه گفت: باتوجه به اینکه بخش خصوصی در این شهرستان قصد اجرای طرح آب شیرین کن از دریا را دارد، در جلسه استانی مطرح خواهد شد.
رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز گفت: این نشست با دستور کار روند اجرای طرح کاروزی، رفع موانع تولید و اقتصاد مقاومتی برگزار شده است.
حسن غلامی افزود: باتوجه به اینکه به نیروهای تخصصی و فنی در استان نیاز است باید افراد جویای کار شهرستان در فراگیری مهارت های فنی تلاش کنند.
وی از دستگاههای متولی خواست تا اطلاع رسانی مناسبی به جویندگان کار درزمینه بهره مندی از تسهیلات مشاغل پشتیبان خوداشتغالی و مشاغل خانگی انجام دهند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.