به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سیدعلی پناه محمودی نیا روز یکشنبه در نشست با هیات های مذهبی استان بوشهر افزود: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی رسالت خطیر شورای هیات های مذهبی است و شورای هیات های مذهبی با کار کارشناسی، هم افزایی و برنامه‌ریزی دقیق رسالت خود را با بصیرت ایفا می کند.
وی بیان کرد: هیات های مذهبی برای جلوگیری از بدعت ها و خرافه‌ها با مدیریت جهادی نقشی برجسته دارد که نباید از آن غافل شوند.
محمودی ادامه داد: هیات های مذهبی با استفاده از ظرفیت بزرگی که در اختیار دارند در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی ایفای نقش کنند و با استفاده از این ظرفیت آماده می توان شاهد کاهش آسیب ها از جمله سو مصرف مواد مخدر، طلاق و سایر مفاسد اخلاقی توسط آنها بود.
وی بیان کرد: تقویت جبهه فرهنگی انقلاب با استفاده از توان و ظرفیت موجود برای جذب جوانان و نوجوانان در هیات ها به دلیل مقابله با هرگونه تطمیع و تهدید و جنگ نرم دشمن در تمامی عرصه های سیاسی فرهنگی اجتماعی و اقتصادی و به روز رسانی هیات های مذهبی با استفاده از مراسم و مناسبت ها برای پاسخگویی به شبهه های فکری و عقیدتی از برنامه های مهم هیات های مذهبی به شمار می رود.
محمودی نیا ادامه داد: سیاست گذاری در مورد راه اندازی مشاوره در حوزه های مختلف، راه اندازی هیات مذهبی ورزشکاران، پزشکان، مهندسان، و شناسایی و راه اندازی هیات های دانشجویی و دانش آموزی می تواند از اهم فعالیت های هیات های مذهبی استان بوشهر باشد.
وی گفت: آنها در این ارتباط می توانند با اخلاص و توانایی و ظرفیت هایی که وجود دارد به زیبایی جامعه هدف را برای دفاع از ارزش ها و نهادینه کردن ارزش مدیریت کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.