به گزارش ایرنا، سرهنگ سید جواد رضوی روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: ماموران ایست و بازرسی شهید صلاحی درحین کنترل وسائط نقلیه عبوری به یک دستگاه تریلر کانتینر بر مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی بیان کرد: با بازرسی این کانتینر انواع کالای قاچاق شامل 20 کارتن انواع پوشاک، 25 کارتن کیف، چهار کارتن لوازم و تجهیزات دکوری و 9 کارتن مواد غذائی که بطور ماهرانه ای جاسازی شده بود، از آن بدست آمد.
رضوی، ارزش تقریبی کالاهای قاچاق کشف شده را سه میلیارد ریال برآورد کرد و گفت: در این ارتباط راننده تریلر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شد.
وی ادامه داد: با توجه به حمل قاچاق توسط خودروهای شوتی ( خودروهای سواری که کالای قاچاق جا به جا می و با سرعت بالا در جاده ها تردد می کنند) و وقوع چندین فقره تصادف در راههای کلمه، بوشکان و تنگ ارم و نارضایتی شهروندان در این زمینه، کنترل راههای ارتباطی و توقیف خودروهای شوتی در دستور کار قرار گرفت.
رضوی افزود: با تلاشهای صورت گرفته و انجام ایست و بازرسی های موقت و گشت زنی عوامل انتظامی در محورهای کلمه و تنگ ارم در هفت ماه گذشته بیش از ۱۲۰ دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق (شوتی) توقیف شدند که این شمار خودروی توقیفی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 600 درصد افزایش داشته است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.