به گزارش ایرنا،سرلشکر جعفری چهارشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود:وظیفه سپاه تنها انجام اقدامهای نظامی، امنیتی و دفاعی نیست بلکه به اقتضا و نیازهای کشور باید در تمام عرصه های مختلف اقتصادی و فرهنگی مورد نیاز تلاش کند.
وی تصریح کرد: امروز وظیفه سپاه پاسداران در پیشبرد هدفهای انقلاب در داخل کشور در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و اخلاقی مهم است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:هدف اصلی حکومت اسلامی هدایت مردم به سمت ایمان و معنویت است.
جعفری اظهارداشت: امروز انقلاب با اصل استکبارستیزی در دنیا در حال پیشرفت و همه گیر شده است.
وی گفت: آنچه امروز به آن نیاز داریم بهره گیری از حضور مردم در برطرف کردن مشکلات جامعه است.
جعفری افزود: معضلات اجتماعی، اقتصاد مقاومتی و اشتغال بدون مشارکت مردم حل نمی شود.
وی گفت: استفاده از نیروی مردمی به صورت سازمان یافته در رفع مشکلات موجود بسیار موثر است.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضرهمانطور که از حضور مردم در قالب گردانهای مختلف برای تامین امنیت و دفاع استفاده می شود باید از نیروی بخش دیگری از مردم برای برطرف کردن مشکلات و آسیبهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی استفاده شود.
وی یادآورشد: برای اثربخشی حضور مردم در حل مشکلات اجتماعی جامعه باید این حضور سازماندهی شده و همراه با آموزش باشد.
نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: همواره نقطه اتکای اسلام و رهبری نیروهایی بوده اند که جان خود را در دست داشته و در خط اول دفاع از آن بوده اند.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری با بیان اینکه سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس به عنوان یک ستون پابرجا و مستحکم حضور داشت، افزود: سپاه عزیز از همان ابتدای تشکیل و آغاز انقلاب، حافظ حریم نظام، ولایت و آرمان ها و ارزش ها بوده است.
وی با تاکید براینکه سپاه یکی از ارکان تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور است، ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نه تنها در حوزه دفاعی بلکه در عرصه های مختلف فرهنگی، پیشرفت، عمران و عرصه های اقتصادی نیز فعالیت کارآمد دارد.
صفایی بوشهری گفت: در زمان حاضر سپاه پاسداران فعالیت های گسترده ای در حوزه های رفاهی و محرومیت زدایی در سطح کشور انجام می دهد.
ایشان با تاکید بر اینکه تقویت و حمایت از سپاه واجب شرعی و تضعیف آن حرام است، اظهار کرد: تضعیف سپاه از سوی هر کسی در هر مقام و لباسی، نشان از دوری ایشان از مبانی اسلامی و نداشتن تحلیل صحیح سیاسی و هم زبانی با بیگانگان است.
صفایی بوشهری ادامه داد: تقویت و حمایت از سپاه نشان از ایمان به اسلام، رهروی از راه امام راحل، رهبر معظم انقلاب و عقلانیت سیاسی و نظامی است.
وی افزود: مردم استان بوشهر از دیرباز پاسدار حریم اسلام و ولایت، آرمان ها و ارزش ها بوده اند.
صفایی بوشهری اظهار کرد: هماهنگی که بین نهاد ولایت و سپاه در استان بوشهر وجود دارد یک ارتباط وسیع بر مبنای تکلیف، هوشمندی و مطابق با نظر رهبر معظم انقلاب است.
6047/6045**خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: اکبراقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.