به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری روز شنبه به نقل از سید علی پاک نژاد در جلسه شورای آموزش و پرورش این شهرستان افزود: برای باسواد کردن افراد باقیمانده باید با همکاری و تعامل دیگر ادارات و ارگان های دولتی به کمک آموزش و پرورش بشتابیم تا بی‌سوادی به صورت کامل ریشه کن شود.
وی گفت: باید در کنار کتب درسی آموزش‌های مهارت های زندگی برای دانش آموزان تدریس شود تا آنها بتوانند راه و آینده بهتری را در پیش بگیرند.
فرماندار گناوه اظهارکرد: از همه مدارس باید بازدید و طرح و برنامه اجرا کنیم و از مدیران مدارس در جلسه شورای آموزش و پرورش استفاده و نظر و پیشنهادهای آنها را بشنویم.
مدیر آموزش و پرورش گناوه نیز گفت: سال تحصیلی جدید با کمترین مشکل آغاز و تمامی کلاس ها دارای دبیر و کادر نیروی انسانی کامل هستند.
اسکندر احمدی افزود: در مرکز شهر به یک دبستان نیاز است اما در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم مشکلی نداریم.
وی بیان کرد: باوجود اینکه تمامی مدارس شهری و روستایی مجهز به وسایل خنک کننده هستند اما با توجه به وضعیت هوای گرم منطقه همزمان با فصل بازگشایی مدارس برخی از دستگاه‌های خنک کننده برای کلاس های بالای 30 دانش آموز جوابگو نبود که تعویض شدند.
مدیر آموزش وپرورش گناوه گفت: پروژه عمرانی خیرساز استاد بهزادی تا بهمن ماه افتتاح و یک مدرسه تخریبی در یکی از روستاها وجود دارد که بزودی بازسازی آن آغاز خواهد شد.
شهرستان گناوه با 103 هزار نفر جمعیت درشمال استان بوشهر دارای 18 هزار دانش آموز است.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.