به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اقتصاد امن در جمع دانش آموختگان ارتش افزود: برای مصون بودن از تهدید دشمن با تدبیر و برنامه ریزی باید اقتصاد کشور را به اقتصاد غیر نفتی تغییر مسیر داد.
وی تصریح کرد: امروز دشمن به دنبال تضعیف اقتدار جمهوری اسلامی درعرصه های مختلف است که باید نسبت به این دسیسه ها هوشیار بود.
امام جمعه بوشهر با اشاره به تروریست خواندن سپاه از جانب استکبار جهانی گفت: آمریکا برای ضعیف کردن سپاه پاسداران این نیرو را در لیست نیروهای تروریست قرار داده است این درحالی است که سپاه نماد مبارزه با تروریست است.
به گفته صفایی بوشهری، استکبار جهانی در حالی سپاه پاسداران را تروریست می خواند که بسیاری از جوانان سپاهی خود قربانی تروریست هستند.
وی با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با نخست وزیر عراق گفت: هیچ وقت نباید به آمریکا اعتماد کرد چراکه طبیعت آمریکا و هم پیمانانش جهان خواری است.
امام جمعه بوشهر با تاکید براینکه اعتماد به آمریکا اعتماد به سراب است گفت: آمریکا به مثابه گرگی است که به دنبال نابودی ملتها و انقلاب اسلامی است.
وی تاکید کرد: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا نماد ماهیت و جوهره این کشور است و حرکتهای اخیر ایشان ثابت کرد که سیاست همه کشورهای سرمایه داری تسلط بر دنیاست.
صفایی بوشهری با اشاره به 13 آبان روز دانش آموز و مبارزه ملی با استکبار جهانی افزود: مسئولان باید زمینه تربیت نوجوانانی بسیجی را در جامعه فراهم کنند.
وی با اشاره به انتصاب استاندار جدید بوشهر نیز گفت: اقتصاد، معیشت و اشتغال باید از اولویتهای مسئولان استان باشد و در این زمینه با توجه به ظرفیتهای موجود مشکلات مردم را برطرف کنند.
صفایی بوشهری همچنین بر ضرورت توجه به اجرای پیوستهای اقتصادی، رفاهی، فرهنگی در کنار صنایع موجود در استان تاکید کرد.
6047**خبرنگار: موناعیدان ** انتشار: عباسعلی نقی یان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.