احمد بهروزیان فر روز یکشنبه درگفت وگو با ایرنا در بندرگناوه افزود: 80 طرح نیمه تمام ورزشی تا قبل از سال 92 دراین استان وجود داشت که برای تکمیل آنها 800 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد.
وی بیان کرد: مجموع اعتبارات امسال اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده 570 میلیارد ریال و ملی 103 میلیارد ریال اختصاص یافته است.
مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: تا پیش از سال 92 همه فضاهای ورزشی روباز و سرپوشیده استان بوشهر درمجموع 640 هزارمترمربع بود که درزمان حاضر به یک میلیون و 100 هزار متربع افزایش یافته است.
وی با تقدیر از همکاری و پیگیری های نماینده حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه ودیلم در زمینه حوزه ورزش استان افزود: دراین ارتباط و در یک سال اخیر نتایج خوبی در ورزش شهرستان های گناوه ودیلم شاهد بودیم که کلنگ زنی سالن ورزشی بانوان در این 2 شهرستان بخشی از این مهم است.
بهروزیان فر خاظهار کرد: باتوجه به ظرفیت و توانمندی های موجود در عرصه ورزشی شهر گناوه و داشتن ورزشکاران صاحب نام در رقابت های بین المللی، با مساعدت و حمایت فرماندار سالن ورزشی بانوان به چندمنظوره تبدیل شده است.
وی گفت: با اعتبارات اختصاص یافته به ورزش شهرستان گناوه 2 طرح شامل خوابگاه ورزشکاران و چمن مصنوعی ورزشگاه شماره 2 تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.