به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز جمعه به نقل از عبدالکریم گراوند در جریان بررسی روند اجرای طرح‌ انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آب‌رسانی کوثر در شبانکاره افزود: برای حل معضلات آب آشامیدنی شهرها و روستاهای استان بوشهر طرح ‌های مختلفی طراحی و عملیاتی شده که به منظور تسریع اجرای برخی از طرح های اجرا نشده کارگروه یاد شده تشکیل می شود.
وی به اجرای طرح انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آب‌رسانی کوثر شبانکاره پرداخت و با تاکید بر تسریع اجرای این طرح ادامه داد: تحقق مطالبات مردم در عرصه تامین آب آشامیدنی در اولویت است که باید اجرای طرح تقویت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آب‌رسانی کوثر در شبانکاره شتاب گیرد.
گراوند با بیان اینکه تاخیر در اجرای طرح یاد شده پذیرفته نمی‌شود افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی طرح ارتقای ظرفیت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر باید تکمیل شود.
وی با بیان اینکه پیمانکار طرح یاد شده باید فعالیت‌های خود را در تکمیل طرح افزایش دهد تاکید کرد: پیمانکار طرح ارتقا ظرفیت انتقال آب از ایستگاه پمپاژ خط آبرسانی کوثر باید خود را بیشتر تجهیز کند تا بر اساس برنامه پیش بینی شده این مهم محقق شود.
استاندار بوشهر اظهار کرد: ایستگاه پمپاژ آب شبانکاره باید در موعد مقرر تکمیل و افتتاح شود تا میزان آب انتقالی از خط آبرسانی کوثر به مناطق مختلف استان بوشهر افزایش یابد و مشکل مردم برطرف شود.
گراوند تاکید کرد: بر اساس وعده‌های داده شده در سال1397 استان بوشهر نباید با مشکلات کنونی در حوزه آب آشامیدنی، روبرو باشد.
وی از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر به عنوان کارفرما و پیمانکار پروژه خواست تا روند تکمیل را تسریع کند و بر اساس جدول زمان‌بندی به بهره‌برداری برساند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.