به گزارش ایرنا، مرتضی یوسفی روز دوشنبه در نشست هم اندیشی فرماندار و مسئولان شهرستان با اهالی این روستا درقالب اردوی جهادی حوزه اداری بسیج افزود: این مسیر 6 کیلومتری فاقد شانه عرض و پل و آب نمای آن فرسوده است که باعث شده سالانه تصادفات متعددی در این نقطه رخ دهد.
وی اضافه کرد: جاده ارتباطی این روستا با روستای محمدصالحی نیز بدلیل رفت وآمد مردم و استفاده از مراکز درمانی و مدرسه نیاز به بهسازی و آسفالت دارد.
وی اظهار کرد: درفصل بارندگی، امکان تردد در این مسیر فراهم نیست و مردم باید از راه دیگری که 24 کیلومتر فاصله دارد به این روستا بروند.
رئیس شورای اسلامی روستای عباسی افزود: فرسودگی شبکه های آب باعث قطعی و افت فشار در این روستا شده که نیاز به ترمیم و نوسازی دارد.
وی ادامه داد: نصب دکل تقویتی تلفن همراه، تجهیز خانه عالم، استقرار روحانی دائم، سرعت بخشی در احداث جدید خانه بهداشت، برقدارکردن سالن ورزشی، بازسازی سیل بند حفاظتی و تکمیل جاده بین مزارع از دیگر نیازهای مهم اهالی این روستاست.
بخشدارمرکزی گناوه گفت: برپایی این نشست باهدف رسیدگی به مسایل و مشکلات اهالی این روستا برگزار شده که در بقیه روستاها نیز انجام خواهد شد.
دانیال اسفندیاری افزود: در این نشست ها تمامی مسئولان دستگاههای مرتبط حضور و آماده پاسخگویی به مسایل و مشکلات مردم هستند.
دراین نشست صمیمی مردم روستای عباسی به بیان مسایل و مشکلات منطقه خود اشاره و مسئولان ذی ربط به آنان پاسخ دادند.
بیش از 20 درصد از جمعیت 103 هزارنفری شهرستان گناوه در روستاها سکونت دارند.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.