به گزارش روز دوشبنه ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر به نقل از عبدالکریم گراوند در ستاد اربعین حسینی استان بوشهر اظهار داشت: مردم علاقمند و دوستدار اهل بیت(ع) این استان در عرصه‌های مختلف خدمت رسانی به خاندان ائمه اطهار(ع) را از افتخارات خود می‌دانند که برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌کنند.
وی اولویت و هدف اصلی کشور را بر مردمی برگزار کردن مراسم اربعین حسینی دانست و افزود: هنر در این است که در اعزام زائران برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از ظرفیت‌های مردمی استفاده شود.
گراوند با تاکید بر تشکیل ستاد فرعی اربعین در شهرستان‌های استان بوشهر ادامه داد: نشست ائمه جمعه و فرمانداران برای برنامه‌ریزی در اعزام کاروان‌های زائران شرکت در مراسم اربعین حسینی هفته آینده در بوشهر برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: در این ارتباط فرمانداران شهرستان‌های استان تشکیل جلسات فرعی ستاد اربعین و ابلاغ مصوبات ستاد اصلی به مسئولان شهرستانی را در دستور کار قرار دهند.
سرپرست استانداری بوشهر با تاکید بر مشارکت خیران در امر برگزاری مراسم اربعین حسینی ادامه داد: در کار خیر باید رقابت ایجاد شود و امیدواریم که از خدمات خیران در بخش‌های مختلف بویژه در اعزام زائران در مراسم اربعین استفاده شود.
گراوند افزود: اگر می‌خواهیم در این مسیر به موفقیت دست یابیم باید در اعزام زائران حسینی کاروانی عمل کنیم.
وی گفت: ارزیابی ستاد اربعین حسینی این است که ویزای زائران استان بوشهر به صورت کاروانی و گروهی صادر شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبداصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.