به گزارش ایرنا، سید عرفان حسینی لیراوی روز دوشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی و رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه افزود: از زمان عضویت در تیم ملی که 18 سال می گذرد بارها خواسته های خودرا بیان کرده ایم اما توجهی به آنها نشده است.
وی گفت: ورزشکار ملی نباید کاسه گدایی در دست بگیرد و دنبال وام باشد و عاجزانه از مسئولان انتظار دارم به این درد چندساله ورزشکاران خاتمه دهند.
لیراوی بیان کرد: نبود زیرساخت مناسب برای تمرین و حمایت مالی مناسب باعث شده تا دو و میدانی کاران این شهرستان که اسکلت اصلی تیم ملی را تشکیل می دهند نتوانند تمرینات خود را در این شهرستان انجام دهند و بناچار به شهرهای برخوردار عزیمت کنند.
وی اظهارکرد: باتوجه به اینکه قرار است در سال آینده در رقابت های پارآسیایی جاکارتای اندونزی که یکی از مهمترین رویداد جهانی است شرکت کنیم، بدلیل وضعیت نامناسب مالی تاهنوز موفق به حضور در تمرینات آماده سازی در مشهد نشده ایم.
لیراوی گفت: ما ورزشکار حرفه‌ای هستیم و باید تمام تمرکز خود را روی تمرینات قرار دهیم اما نبود پیست و مجموعه مناسب برای تمرین و مشکلات مالی همه را آواره شهرهای دور و نزدیک کرده است.
وی که از سال 1379 به جرگه ورزش ملی پیوسته و تاکنون به مقام های مهم در سطح جهانی و آسیایی نایل شده است، افزود: مشکلات گریبانگیر مالی اجازه نمی‌دهد ورزشکار جدیدی به این حوزه وارد شود و حتی خیلی از چهره‌های مستعد قید آن را زده‌اند.
وی بیا کرد: ورزشکاران زیادی در سطح کشور آرزوی پیوستن به تیم ملی را دارند که موفق نشدند اما در این شهرستان کوچک چندین ورزشکار مستعد به تیم ملی راه یافتند که باوجود حداقل امکانات، به مقام های شایسته ای نایل شدند و مسئولان باید قدر ما را بدانند.
لیراوی گفت: در این شهرستان منابع و ظرفیت های زیادی وجود دارد که می توان از آنها برای حمایت از ورزشکاران مستعد و مدال آور کمک گرفت که گمرک و وجود تاسیسات نفتی نمونه ای از آن است.
سرگروه تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان ادامه داد: تشکیل صندوق حمایت از ورزشکاران مدال آور که پیشنهاد آن را شورای اسلامی شهر داده می تواند کمک شایانی به برطرف کردن مشکلات ورزشکاران مستعد این شهرستان کند.
وی گفت: از فرمانداری انتظار داریم اداراتی که درآمد دارند را موظف کند کمک های خودرا در صندوق حمایت از ورزشکاران واریز کنند.
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: این اداره برحسب توان موجود به تیم های ورزشی و ورزشکاران مساعدت کرده است.
رحمان عمادی افزود: ایجاد صندوق حمایت از ورزشکاران می‌تواند کمک بزرگی به ورزشکاران این شهرستان بویژه مدال آوران باشد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.