به گزارش ایرنا، روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان گناوه روز چهارشنبه به نقل از عبدالمحمد خواجه‌ئیان در نشست هم اندیشی طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت بندر گناوه اظهار کرد: مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در زمینه اجرای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت تلاش‌های ویژه‌ای داشته که شایسته تقدیر است.
وی با اشاره به اینکه شبکه بهداشت ودرمان گناوه یکی از شبکه‌های برتر در استان بوشهر است، گفت: خدمات ارایه شده طرح تحول نظام سلامت بویژه در بحث بهداشت در شهرستان گناوه پیشرفت چشمگیری داشته است.
خواجه ئیان افزود: باتوجه به نیروی کاری و تجهیزات مناسب و راه‌اندازی کلینیک دندانپزشکی دراین شهرستان به مقوله بهداشت و پیشگیری در این حوزه بیش از پیش توجه شود.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از عملکرد و فعالیت‌های نوآورانه رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در طرح تحول بهداشت تقدیر کرد و گفت: خدمات و برخی فعالیت‌های رئیس این شبکه به عنوان الگو در سایر شهرستان های استان استفاده می شود.
وی هدف از این نشست را برطرف کردن مشکلات موجود و استفاده از تجربیات و ایده‌های جدید همکاران در این شهرستان دانست و از همه کارکنان خواست با همکاری و تلاش بیشتر برای ارایه خدمات به مردم شریف این شهرستان گام بردارند.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر نیز با اشاره به مصوبه های نشست سال 95 در شبکه بهداشت ودرمان شهرستان گناوه خواستار ارایه گزارش انجام شده مربوط به این مصوبه ها شد.
محمد مهدی خواجه ئیان افزود: در این نشست علاوه بر تجزیه و تحلیل عملکرد، مسایل و مشکلات، ارتقای سطح کمی و کیفی شاخص ها مدنظر است.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه نیز از همکاری و تلاش های تیم معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر برای تحقق اهداف بهداشتی شبکه بهداشت ودرمان این شهرستان تقدیر کرد.
دکتر علی زکی زاده افزود: از زمان اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت این شبکه توانسته با تمامی مشکلات موجود خدمات خوبی ارایه دهد و در آینده نیز با برنامه ریزی و هدف‌گذاری‌های انجام شده شاهد ارتقای خدمات بهداشتی در شهرستان خواهیم بود.
شهرستان گناوه با 103 هزارنفر جمعیت در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.