به گزارش ایرنا، سردار خلیل واعظی روز چهارشنبه در نشست برگزاری بزرگداشت هفته ناجا در استان بوشهر افزود: این میزان کالای قاچاق مکشوفه در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 60 درصد رشد نشان می دهد.
وی بیان کرد: در این ارتباط بیش از سه هزار دستگاه خودرو شوتی (تندرو) نیز در استان بوشهر توقیف شد که افزایش 164 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.
واعظی در بخش دیگری ازسخنان خود با اشاره به جسد کشف شده در شهرستان دشتی گفت: بررسی جزییات این موضوع در دست پیگیری است و پس از اتمام تحقیقات پزشک قانونی دلیل این حادثه روشن می شود.
وی گفت: چنانچه علت این حادثه عمد تشخیص داده شد کارگاهان پلیس کار خود را در ارتباط با این موضوع آغاز می کنند.
واعظی، در ارتباط با افزایش شمار قتل ها در استان بوشهر بیان کرد: عمده این قتل ها درون خانوادگی و خارج از حیطه پلیس صورت می گیرد و پلیس نمی تواند درکاهش آن نقش عمده ای ایفا کند.
وی با اشاره به آغاز هفته گرامیداشت ناجا از 14 مهرماه اظهار داشت: ویژه برنامه های این هفته با شعار' پلیس برای امنیت و امنیت برای همه' از روز جمعه هفته جاری آغاز می شود که برنامه صبحگاه مشترک به مناسبت آغاز هفته ناجا نیز در شنبه هفته آینده اجرا خواهد شد.
واعظی افزود: حضور در نماز جمعه و دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم صبحگاه مشترک، حضور مسئولان ناجا در رسانه، تجلیل از پلیس افتخاری از جمله برنامه های گرامیداشت هفته ناجا در استان بوشهر است.
وی بیان کرد: همایش طلایه‌داران ترافیک، برگزاری برنامه‌های آموزش همگانی، نشست با قضات، برگزاری مانور موتورسیکلت‌سواران قانونمند، طرح مردم‌یاری، همایش پلیس و اصناف، برگزاری مراسم غبارروبی قبور شهدا و تجلیل از حافظان قرآن و دیدار با علما از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته ناجا در استان بوشهر است.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.