به گزارش ایرنا، سردار علی رزمجو روز دوشنبه به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران افزود: هشت سال دفاع مقدس باعث شد آرزوی رژیم صهیونیستی و اسکتبارجهانی برای گسترش حضور خود در منطقه به رویا دست نیافتنی تبدیل شود.
وی اضافه کرد: ایثار جوانان این سرزمین در طول هشت سال دفاع مقدس باعث شد رژیم اشغالگر قدس در گرداب انتفاضه فلسطین و مقاومت حزب الله لبنان گرفتار شود.
رزمجو اظهار کرد: مردم ایران دردفاع مقدس فرهنگ مقاومت وپایداری را در جامعه نهادینه کردند و در دوران بعد از جنگ نیز با همت و اراده خود دستاوردهای عظیمی در عرصه های مختلف به منصه ظهور رساندند.
فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: در دوران دفاع مقدس با وجود همه تهدیدها و تحریم ها با الگوی اقتصاد مقاومتی کشور به صورت مثبت و مفیدی اداره شد، امروز نیز با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب برای حفظ استقلال و اقتدار کشور ادامه این روند ضروری است.
وی یادآور شد: ارزش های دفاع مقدس باید در بین قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان یادآوری، نهادینه و به تصویر کشیده شود.
رزمجو با بیان اینکه جنگ دانشگاهی آموزنده و عبرت هایی نشات گرفته از تاسوعا و عاشورا برای مردم به دنبال داشت، گفت: جوانان امروز برای ادامه راه باید از جوانان دیروز که در دوران دفاع مقدس حضور داشتند الگوگیری کنند.
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: دفاع مقدس یک دفاع ولایتمدارانه بود که با عزم و اراده ملت پیروزی های غرورمندانه ای را به ارمغان آورد.
وی با اشاره به جنگ نرم گفت: امروز در مرحله جنگ نرم رسانه ای قرار داریم که می طلبد، رسانه ها در جبهه جنگ نرم به مقابله با دسیسه های دشمن بپردازند.
رزمجو یادآور شد: به مناسبت هفته دفاع مقدس امسال 800 برنامه شامل رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه دستاوردهای دفاع مقدس، ملاقات فرماندهان با امام جمعه بوشهر، همایش بازنشستگان سپاه، تجلیل از سربازان نمونه، تجلیل از اصناف، نشست های بصیرتی و غبارروبی برگزار می شود.
وی با اشاره به پروژه های محرومیت زدایی گفت: امسال با همت کمیته امداد و سپاه پاسداران عملیات اجرایی 600 واحد مسکونی هرکدام با زیربنای 50 مترمربع و اعتبار هر یک 200 میلیون ریال با همت سپاه پاسداران در استان ساخته و تحویل مددجویان کمیته امداد می شود.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.