به گزارش ایرنا، سرهنگ ابراهیم عرب زاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت در محله های جنوبی پس از اجرای طرح انتظامی مبارزه با سرقت، ماموران کلانتری سارقی را در محله 'بهمنی' شناسایی و در منزلش دستگیر کردند.
عرب زاده افزود: متهم دستگیر شده تاکنون به هشت فقره سرقت از ساختمان های دردست ساخت، سرقت داخل خودرو و دزدی از منزل با همدستی فرد دیگری اعتراف کرده است که متهم دوم نیز دستگیر شده است.
وی بیان کرد: متهمان دارای اعتیاد به مصرف مواد مخدر هستند و اموال سرقت شده را به منظور تامین هزینه مصرف مواد مخدر به فروش می رساندند.
عرب زاده با اشاره به دستگیری این 2 سارق توسط ماموران کلانتری 14 محله تنگک گفت: این سارقان اموال سرقتی از منازل را به یک کارگاه ضایعاتی در تنگک اول می فروخته که بلافاصله این کارگاه مورد بازرسی قرار گرفت و مقدار زیادی اموال سرقتی از آن کشف و یک مال خر نیز دستگیر شد.
وی ادامه داد: همچنین سارق دیگر نیز حین سرقت از مغازه ای در خیابان ساحلی بوشهر دستگیر که پس از اعتراف به سرقت به مقام قضایی معرفی شد.
وی با بیان اینکه در نتیجه اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیز هشت نفر خرده فروش مواد مخدر در حوزه کلانتری 22 چغادک، کلانتری 13 بوشهر و جزیره خارگ دستگیر شده اند گفت: از این افراد بیش از 2 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.
عرب زاده به مالکان منازل در دست ساخت توصیه کرد برای ساختمان خود نگهبان مورد اعتماد بکار گیرند و ساختمان را محصور و از اتباع ایرانی فاقد سوء سابقه به عنوان کارگر و نگهبان استفاده کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.