به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در این آیین گفت: این جشنواره که با تلاش هنرمندان با تجربه استان بوشهر برگزار می شود معیادگاه عاشقان این تجربه و نوآوری است و تلاش یک ساله هنرمندانی را به تصویر می‌کشد که با پژوهش و مطالعه به حقایقی ارزشمند دست پیدا کردند.
حمیده ماحوزی افزود: این جشنواره یک ظرفیت ارزشمند است تا هنرمندان عرصه تئاتر با شور و نشاط دو چندان گرد هم آیند و تجارب با ارزش خود را در رقابتی سالم به تصویر بکشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: با توجه به ظرفیت قابل توجه هنرمندان هنرهای نمایشی این استان باید زیرساخت های مورد نیاز این بخش در استان بوشهر توسعه پیدا کند.
ماحوزی همچنین با تقدیر از تلاش‌های انجمن هنرهای نمایشی و هنرمندان استان بوشهر اظهار داشت: در بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، به مدت چهار روز 12 نمایش در تماشاخانه‌های استادان صغیری و امیری به نمایش در می‌آید.
ماحوزی با اشاره به حضور هنرمندان شهرهای مختلف استان بوشهر در این جشنواره بیان کرد: هنرمندان بوشهر چهار نمایش، دیر و دیلم هر کدام 2 نمایش و اهرم، برازجان، خارگ و کنگان هر کدام یک اثر در این جشنواره روی صحنه می‌برند.
در نخستین روز بیست و نهمین جشنواره تئاتر استانی بوشهر، نمایش «شوک آل» نوشته مهدی مکاریان و به کارگردانی سهیل عباسی در تماشاخانه استاد صغیری روی صحنه رفت.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.