به گزارش ایرنا، مدیر آموزش وپرورش دیلم دراین آیین گفت:این همایش در راستای اجرای طرح تقویت بنیه علمی به ابتکار استاندار بوشهر برگزار و از دانش آموزان برتر شهرستان در دو دوره تحصیلی متوسطه اول و دوم تقدیر می شود.
عباس امید افزود:طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان با هدف ایجاد انگیزه در دانش آموزان و ایجاد فضای رقابتی تحصیلی در سطح استان اجرایی شده است.
مدیر آموزش وپرورش دیلم یادآورشد:باتوجه به نتیجه بخش بودن این طرح و رضایتمندی اولیا و دانش آموزان، در سال تحصیلی جدید و سال های بعد نیز تداوم می یابد.
حسن اسماعیلی فرماندار دیلم نیز با تقدیر از همراهی و همکاری بخشداران و دهیاران در اجرای هرچه بهتر طرح، گفت: در سال تحصیلی جدید درنظر داریم این طرح در دوره ابتدایی و با مشارکت شهرداری و شورای اسلامی شهر برگزار شود.
در این همایش که با برنامه های متنوعی همراه بود ، به دانش آموزان دختر یک قطعه ربع سکه بهار آزادی و پسران حواله دوچرخه و لوح یادبود به امضای استاندار بوشهر اهدا شد.
تجلیل از گروه سرود دبیرستان شهید ستارپناهی بخاطر کسب مقام دوم کشوری و دانش آموز محمد زکریا جوکاری دارنده مقام اول مسابقات فرهنگی هنری رشته نقد ادبی از دیگر برنامه های این همایش بود.
شهرستان دیلم در شمالی ترین نقطه استان بوشهر قراردارد.
6164/ 6045** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.