به گزارش ایرنا،روابط عمومی شورای اسلامی شهر بوشهر روز چهارشنبه به نقل از ابوذر دهدار اعلام کرد: غلامعلی میگلی‌نژاد بر اساس بند یک بخشنامه ابلاغی وزارت کشور (در تاریخ 25 مرداد سال جاری) که در قالب آن اعضای شورا می‌توانند شهردار سابق را ابقا کنند در این سمت ابقا شده است.
وی یادآورشد:اعتبار تصویب شده ازسوی شورای چهارم برای اجرای طرح های عمران شهری مرکز این استان در سال جاری 205 میلیارد تومان است.
دهدار گفت:باتوجه به اینکه بودجه یاد شده با سرفصل های مشخصی از سوی شورای چهارم تصویب شده قادر به تغییر کلی درآن نیستیم و شاید تنها درمواردی خاص با اصلاح و یا متمم بودجه تغییراتی جزیی در برنامه و طرح های پیش بینی شده صورت گیرد.
وی درارتباط با تقاطع غیرهمسطح میدان آزادی بعنوان یکی از پروژه های شاخص شهر بوشهر: این پروژه از لحاظ ایمنی و استاندارد در وضعیت خوبی است و شمع کوبی و پایه‌های پل نیز با نظر کارشناسی اجرا شده است.
دهدار در ارتباط با طرح شهربازی بوشهر و اجرای پروژه چرخ و فلک بوشهر نیز گفت: پیشرفت فیزیکی این طرح با پیشرفت ریالی آن طبق تعهدات، در حال انجام است ضمن اینکه موضوع جانمایی جدید این پروژه در کمیسیون عمران شورای شهر در دست بررسی قرار دارد.
وی در ارتباط با پروژه ساخت هتل پنج ستاره در بوشهر نیز گفت: کمیسیون عمران شورای شهر بوشهر تصمیم بر این گرفته که برای ساخت این پروژه کار کارشناسی بیشتری صورت گیرد و در صورت امکان زمینه اجرای آن با جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی صورت گیرد.
دهدار یادآورشد:بودجه پیش بینی شده برای این طرح اندک است از این رو به دنبال جذب سرمایه گذاران توانمند و شایسته برای تحقق طرح احداث هتل پنج ستاره هستیم.
وی درارتباط با ترافیک شهر بوشهر به ویژه در ایام بازگشایی مدارس گفت: در این زمینه تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده و از دستگاه‌های اجرایی مرتبط خواسته شده نظرات و پیشنهادات خود در یک نشست ارائه کنند تا در زمینه ترافیک شهری مشکلی متوجه شهروندان نباشد.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر بوشهر تاکید کرد: یکی از اهداف شورای شهر پنجم دیپلماسی با ادارات است و چنانچه این تعامل بین اعضا شورا و دستگاه‌های اجرایی حل شود بخش عمده مشکلات شهری نیز برطرف می شود.
وی اظهارداشت:شورای پنجم شهر بوشهر نظارت موثر بر شهرداری را در دستور کار داده و در این راستا از رسانه‌ها و فعالان مدنی نیز انتظار می‌رود بر عملکرد شورای شهر نظارت کنند زیرا تحقق این مهم بدون شک منجر به سلامت شهر و شورا می‌شود.
وی گفت: علاوه بر تخصص محوری در امور مختلف مدیریت شهری، شهروندسالاری نیز از دیگر اولویت‌ها و رویکردهای این شورا برای چهار سال فرارو است.
دهدار ادامه داد: در راستای توسعه گردشگری احیا بافت قدیم و تاریخی بوشهر بجد دردستور کار شورای اسلامی است.
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر توجه به محیط زیست و سواحل را از دیگر اولویت‌های شورای شهر بوشهر خواند و گفت: از فعالان مدنی و سازمان‌های مردم نهاد حوزه محیط زیست انتظار داریم با نظرات خود، شورای شهر بوشهر را در تصمیم گیری‌های بهتر یاری کنند و در این راه کارگروه ویژه محیط زیست نیز در شورای شهر تشکیل می‌شود.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.