علیرضا سعیدی روز شنبه درگفت و گو با ایرنا افزود: در نخستین دیدار روز پایانی این مسابقات مقاومت گلساپوش یزد با نتیجه 4 بر صفر از صد موج گناوه گذشت.
وی بیان کرد: در دومین دیدار روز پایانی نیز پارس جنوبی در وقت های اضافه نتیجه را به شاهین خزر رودسر واگذار کرد و شهرداری تبریز نیز در این روز با قرعه استراحت همراه بود.
سعیدی ادامه داد: با احتساب دور اول بازی ها پارس جنوبی، مقاومت گلساپوش یزد ، شاهین رودسر خزر و شهرداری تبریز به ترتیب به امتیازهای 16، 15، 12 و 5 رسیدند تا در نهایت پارس جنوبی و گلساپوش یزد به دور نیمه نهایی صعود کنند و موج گناوه نیز بدون کسب امتیاز همراه با تیم های شاهین خزر ردوسر و شهرداری تبریز به کار خود در این بازی ها پایان داد.
وی افزود: این مرحله از مسابقات در 2 گروه و به میزبانی شهرهای بوشهر و بندرعباس برگزار شد.
وی بیان کرد: در گروه نخست بازی ها که پارس جنوبی بوشهر برای دومین بار در این دور از بازی ها به عنوان میزبان انتخاب شده بود تیم های، پارس جنوبی بوشهر، مقاومت گلسا پوش یزد، شاهین خزر رودسر، شهرداری تبریز و موج گناوه حضور داشتند.
سعیدی ادامه داد: دومین گروه نیز میزبان آن شهرداری بندرعباس بودکه در این گروه علاوه بر تیم های شهرداری بندرعباس، دریانوردان بوشهر، ایفا سرام اردکان یزد، شهریار ساری و ملوان بندرگز حضور داشتند که با معرفی 2 تیم برتر این گروه صعود دو تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص می شود.
وی یادآورشد: با معرفی 2 تیم برتر هر گروه در نهایت چهار تیم برای کسب عنوان قهرمانی رقابت خواهند کرد که میزبان مرحله پایانی تاکنون مشخص نشده است.
7212/ 6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری**انتشار دهنده:اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.