مرتضی شهبازی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: طرح های به بهره برداری رسیده در حوزه های عمرانی، خدماتی، صنعتی، کشاورزی و گردشگری است که عمده آنها در روستاها اجرا شده است.
وی بیان کرد: این طرح‌ها شامل تولید و فرآوری قهوه روستای لمبدان شهرستان کنگان، بومگردی و گردشگری روستای انارستان شهرستان جم، بوجاری گندم و جو روستای محمدی شهرستان گناوه، تولید لبنیات سنتی در شهرستان دشتستان است.
شهبازی ادامه داد: توسعه صنایع دستی قالی بافی و گلیم بافی در شهرستان بوشهر حمایت و توسعه زنجیره تولید پوشاک استان در شهرستان دشتی از جمله دیگر طرح های به بهره برداری رسیده در استان بوشهر است.
شهبازی ادامه داد: با بهره برداری از طرح های یاد شده در استان بوشهر زمینه اشتغال 80 نفر فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به رسالت صندوق کارآفرینی امید در کاهش معضل بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار و چشم انداز آن در سال 96 طرح روستای بدون بیکار و طرح های اشتغال زایی در زمینه های مختلف در دستور کار جدی صندوق کارآفرینی امید در استان بوشهر است.
وی بیان کرد: هفته دولت فرصتی بود تا مسئولان دولتی بتوانند حمایت های خود را در توسعه کشور و خدمت رسانی به مردم بیشتر کرده و مردم نیز با مشکلات پیش روی دولت آشنا شوند و تعاملی سازنده میان مردم و مسئولان برای رسیدن به اهداف نظام شکل گیرد.
شهبازی با اشاره به تلاش مجموعه صندوق کارآفرینی امید برای کاهش بیکاری و ایجاد اشتغال پایدار، بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تعداد هشت هزار و 421 فقره تسهیلات اشتغال به میزان 941 میلیارد ریال توسط صندوق کارآفرینی امید استان بوشهر پرداخت شده است.
وی گفت: امید واریم با چشم انداز جدید برای ایجاد اشتغال در روستاها بتوانیم با حمایت بیشتر روستاییان شاهد توسعه بخش روستایی و کاهش مهاجرت از روستاها به شهر باشیم.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.