حجت الاسلام سعید شاه آبادی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا در بوشهر افزود: این کارگاه ها سال گذشته در پنج استان تهران، بوشهر، هرمزگان، خوزستان، کهگیلویه و بویر احمد برگزار شد که امسال 10 استان به شمار این استان ها افزوده شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته کارگاه های غدیر پژوهی استان بوشهر به میزبانی سه شهر بوشهر، کنگان و کاکی برگزار شد.
شاه آبادی ادامه داد: این کارگاه که نام نویسی برای حضور در آن برای عموم آزاد اعلام شده نام نویسی آن از عید غدیر خم تا پایان دهه نخست ماه محرم اجرا می شود.
وی گفت: آغاز کلاس های کارگاه غدیر پژوهی نیز از 15 مهرماه اعلام شده که در قالب آن افراد شرکت کننده 40 ساعت در زمینه مباحث مرتبط با غدیر آموزش های لازم را فرا می گیرند.
شاه آبادی، هدف از برگزاری این کارگاه ها را توسعه فعالیت های غدیر شناسی عنوان کرد و یادآور شد: سال گذشته چهار هزار نفر در کارگاه های غدیر پژوهی در پنج استان کشور شرکت کردند.
وی ادامه داد: مکان مورد نظر برای نام نویسی افراد داوطلب در کارگاه بزودی از سایت اطلاع رسانی موسسه غدیر شناسی اطلاع رسانی می شود.
شاه آبادی ادامه داد: در این ارتباط به کمک دستگاه های مختلفی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها نیاز داریم که برای رونق هر چه بیشتر این کارگاه ها کمک شایانی داشته باشند.
7212/6047**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.