به گزارش ایرنا، کرامت الله شولی فرد روز چهارشنبه در نشست هم اندیشی مسئولان کمیته ورزش های همگانی این شهرستان به مناسبت هفته دولت افزود: این هیات بیش از 17 کمیته فعال ورزشی و 600 ورزشکار دارد که از کمترین امکانات محروم و نیاز به حمایت و مساعدت جدی دارند.
وی اظهارکرد: ورزش همگانی تنها به یک رشته و یک قشر خاص ارتباط ندارد بلکه دارای رشته های فراوان و کل جامعه و خانواده ها را دربرمی گیرد.
شولی فرد گفت: این هیات برای برگزاری جشنواره ها و رقابت های ورزشی و اعزام به مسابقات برون و درون استانی از لحاظ مالی در تنگنا قرار دارد و بدلیل حمایت نشدن، ورزشکاران از جیب خود هزینه می کنند.
رئیس هیات ورزش های همگانی گناوه اظهارکرد: از مسئولان شهرستان بویژه شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه انتظارداریم بخشی از بودجه فرهنگی را در اختیار این هیات قرار دهد تا بتواند نقش و وظیفه ای را که در مقابله با ناهنجاری و آسیب های اجتماعی دارد، ادای تکلیف کند.
دبیر هیات ورزش های همگانی گناوه گفت: یکی از مشکلات کمیته ها، ناشناخته ماندن آنها بین مردم و مسئولان است.
عباس حقیقی افزود: کمیته ها در هنگام برگزاری مسابقات باید از مسئولان دعوت کنند تا بتواند ضمن آشناکردن رشته های همگانی، مشکلات و نیازهای خود را مطرح کنند.
در این آیین مسئولان کمیته ها به بیان مشکلات پرداختند و در پایان از تلاش و زحمات یک ساله مسئولان کمیته های همگانی تجلیل و احکام تعدادی از مسئولان جدید اعطا شد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانطر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.