به گزارش ایرنا، این طرحها در تمام شهرستانهای استان بوشهر در زمینه صنعتی، معدنی، کشاورزی، مسکن مددجویی و ورزش افتتاح و اجرایی شده است که شامل این طرحهاست.
** بهره برداری از 11واحد صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 97 میلیارد ریال شامل واحدهای تولید مخازن فلزی ذخیره ای، تولید محصولات بتنی، صنایع بسته بندی، تولید انواع لنج و قایق کامپوزیتی تندرو و تفریحی است.
این واحدهای تولید انواع رنگ ساختمانی، تابلو برق، پالت پلاستیکی و کیسه بدون بافت پلاستیکی چند لایه از دیگر واحدهایی هستند که به بهرداری رسید.
با بهره برداری از این واحدهای تولیدی و معدنی برای 68 نفر اشتغال به صورت مستقیم ایجاد می شود.
این پروژه‌ها در شهرستان‌ های بوشهر، دشتستان، دشتی، دیر، عسلویه و کنگان واقع شدند.
** بهره برداری از 24 طرح بخش کشاورزی در استان با 671میلیارد و 246میلیون ریال از جمله دیگر طرحهاست که با آغاز به کار آنها زمینه اشتغال 368نفر در شهرستانهای استان بوشهر فراهم می شود.
این طرح ها شامل هفت طرح در زمینه آب و خاک با محوریت سیستم های نوین آبیاری تحت فشار، جاده بین مزارع، احیا، مرمت و لایروبی قنات ها، اصلاح شیوه آبیاری نخیلات در استان است.
همچنین یک طرح تولیدات دامی با محوریت پرواربندی گوساله در شهرستان دشتی، یک پروژه تولیدات گیاهی با محوریت بوجاری گندم در شهرستان گناوه، یک طرح صنایع کشاورزی با محوریت عمل آوری بسته بندی و انجماد آبزیان در شهرستان بوشهر و 14طرح منابع طبیعی و آبخیزداری در هفته دولت در استان بوشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.
**بهره برداری از دومین اقامتگاه بوم گردی در روستای حسین زائری شهرستان دشتی و سومین اقامتگاه استان بوشهر از جمله طرحهای افتتاحی هفته دولت در این شهرستان است.
اقامتگاه بوم گردی چاه بردی روستای حسین زائری در شهرستان دشتی یکی از اقامتگاه های مهم و تاثیر گذار در توسعه گردشگری روستایی در استان بوشهر است.
** واگذاری 333واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با 77میلیاردو 950میلیون ریال اعتبار از محل کمکهای خیران و دولت از جمله دیگر طرحهای امروز این استان بود.
از این تعداد واحد مسکونی 321 واحد در مناطق محروم روستایی و 12 واحد نیز در مناطق شهری به مددجویان فاقد مسکن و کسانی که مسکن غیر مقاوم دارند واگذار شده است.
** چهار طرح در شهرستان دیلم شامل شرکت تعاونی تولید بانوان ماهرویان، مرکز رفاهی خدماتی فرهنگیان و ساختمان جدید کانون بازنشستگان آموزش و پرورش افتتاح و عملیات اجرایی سیستم روشنایی استادیوم ورزشی شهید بهشتی دیلم آغاز شد.
6047/7212**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری*انتشاردهنده: موناعیدان
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.