به گزارش ایرنا، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ازاین شمار 546 طرح با اعتبار 521 میلیارد ریال بهره برداری و 147طرح با 150میلیارد و 658 میلیون ریال اعتبار اجرایی است.
وی بیان کرد: این طرح ها شامل احداث 252 هزار متر شبکه فشار متوسط، احداث 220 هزار مترشبکه فشارضعیف و 454 دستگاه ترانس است که در سطح هر 10 شهرستان استان بوشهر و با هدف برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع نیروی برق به بهره برداری می رسد.
مدیرعامل شرکت برق استان بوشهر یادآور شد: از این شمار طرح برق رسانی 126 طرح در شهرستان بوشهر، 117 طرح دشتستان و 47 طرح مربوط به تنگستان است و در شهرستان های دشتی و دیر نیز هر کدام 31 طرح مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی اضافه کرد: طرح های افتتاحی برق رسانی هفته دولت در شهرستان های کنگان، عسلویه، جم، گناوه و دیلم نیز به ترتیب 53، 41، 27، 60 ، 13 طرح است.
پاراد یادآور شد: طرح های شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای هفته دولت افزایش سطح ولتاژ ایستگاه برق سبز آباد بوشهر با تبدیل سطح ولتاژ 311 دستگاه پست هوایی و شبکه های تحت پوشش از 11 کیلو ولت به 20 کیلو ولت است.
وی گفت: راه اندازی مرکز پشتیبانی سامانه فوریت های برق 121 استان، در برازجان برای افزایش ضریب دسترسی مشترکان و افزایش سطح پاسخگویی، افزایش گروه های خط گرم از پنج گروه به 11 گروه برای انجام همه عملیات سطح فشار متوسط بدون اعمال خاموشی از دیگر طرح های شاخص شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر برای هفته دولت است.
پاراد ادامه داد: اجرای پوشش عایقی بیش از یکهزار دستگاه ترانسفورماتور توزیع برای مقابله با ریزگردها، آلودگی های محیطی و شرجی هوا و افتتاح مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق مکانیزه استان بوشهر نیز از جمله طرح های این شرکت است که دراین هفته مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی گفت: انتظار می رود با بهره برداری از این طرح ها تحولی بزرگ در عرصه خدمات رسانی به مشترکان برق در سطح استان ایجاد و شاهد افزایش کیفیت برق و رضایت بیش از پیش مردم استان در حوزه های مختلف باشیم.
وی در ارتباط با طرح هایی که عملیات اجرایی آنها درطول هفته دولت آغاز می شود گفت: این طرح ها در بخش های برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع نیروی برق است که در هفت شهرستان استان شامل بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان، عسلویه، گناوه عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.
وی بیان کرد: در قالب این پروژه ها 66 هزار متر شبکه فشار متوسط، 62 هزار متر شبکه فشار ضعیف و 47 ترانس برق احداث و راه اندازی می شود.
پاراد ادامه داد: در هر کدام از شهرستان های بوشهر، دشتستان، تنگستان، دشتی، کنگان، عسلویه و گناوه به ترتیب عملیات اجرایی 35، 36، 25، 6، 10، 13، 22 طرح در بخش های مختلف برق رسانی، توسعه و بازسازی شبکه های توزیع آغاز می شود.
6047/604**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.