مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: 6 پاکبان به علت گرمازدگی راهی بیمارستان شدند.

به گزارش ایلنا، مسعود غلامزاده‌فرد با بیان این‌که 340 پاکبان در ساعت‎های مختلف شبانه روز مشغول فعالیت در شهر بوشهر هستند، افزود: گرمای طاقت فرسا به همراه رطوبت شدید هوا شرایط کاری بسیار دشواری را برای کارگران بوشهری فراهم کرده است.

وی ادامه داد: در روزهای گذشته شش نفر از پاکبانان بوشهری به علت دما و رطوبت بالای هوا دچار گرمازدگی شدند و به بیمارستان انتقال یافتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهربیان کرد: با تماس شهروندان و حضور به موقع اورژانس،اقدامات درمانی مورد نیاز برای این شش پاکبان انجام شد و اکنون در وضعیت خوب جسمانی قرار دارند.

غلامزاده فرد گفت: با توجه به پیش‌بینی‌های هواشناسی، کارهای پیشگیرانه برای کمک به پاکبان‌های شهرداری انجام داده بودیم اما گرمای بی سابقه و رطوبت بالای 90 درصد هوا موجب شد تا تعدادی از این عزیزان هنگام کار گرما زده شوند.

پاکبان

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از چنین اتفاقاتی، ساعت کاری پاکبانان در نوبت صبح را از 6 به 4 صبح منتقل کردیم تا فشار کمتری به آنها وارد شود اما به علت رطوبت بالا تفاوت چندانی بین دمای روز و شب در بوشهر وجود ندارد و همین مساله سبب بروز اتفاقات اینچنینی حتی در شب نیز خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر از شهروندان خواست با رعایت مسائل بهداشتی و نریختن زباله در مکان‌های عمومی با نیروهای زحمتکش پسماند به ویژه در روزهای گرم سال همکاری بیشتری داشته باشند.

پاکبان

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.