به گزارش ایرنا، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر روز چهارشنبه در آئین اختتامیه این جشنواره گفت: این جشنواره با حضور 50 نفر شرکت کننده برگزار شد که هفت نفر به مرحله پایانی راه پیدا کردند.
حمیده ماحوزی افزود:در مرحله پایانی هفت نفر به رقابت پرداختند که فاطمه بحرینی مطلق با قرار گرفتن در رده نخست به جشنواره ملی مشاعره رضوی راه یافت.
وی اضافه کرد: در مرحله یاد شده فاطمه بحرینی مطلق، محدثه مقیمی، امیر علی عابدی، فاطمه نیکنام، زهره کاظمی، فاطمه رجب پور و زینب نیکنام به ترتیب به رتبه نخست تا هفتم دست یافتند.
ماحوزی یادآور شد: در این جشنواره ابتدا ١٥٠ نفر ثبت نام کردند که در نهایت با داوری به صورت تلفنی ٥٠ نفر برگزیده با یکدیگر به رقابت پرداختند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر افزود: جشنواره مشاعره استانی یکی از برنامه های جذاب حوزه کودک و نوجوان است که هر ساله کودکان با اشتیاق در این برنامه شرکت می کنند.
حمیده ماحوزی یادآورشد: دوازدهمین جشنواره ملی مشاعره رضوی نیز از سری برنامه های فرهنگی پانزدهمین جشنواره بین المللی رضوی است که نیمه دوم مردادماه به میزبانی استان بوشهر برگزار می شود.
در آئین اختتامیه هشتمین جشنواه مشاعره رضوی در استان بوشهر با اهدا لوح و جوایز نقدی از سه نفر برتر تجلیل شد.
7212/6045**خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.