به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی حسینی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس و کارکنان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان دیر افزود: به همین دلیل در تریبون نماز جمعه بطور مداوم جوانان را به کسب مهارت و شرکت در کلاس های آموزشی فنی و حرفه ای تشویق کرده ایم.
وی اضافه کرد: یکی از راههای ایجاد اشتغال کسب مهارت و آموزش فنی و حرفه ای است و اگر شرکت و نهادی اعلام جذب نیروی مهارتی کند جوانان با آموزش های لازم وارد بازار کار شوند.
فرماندار دیر گفت: نقش فنی و حرفه ای در تحقق شعار سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بسیار تاثیرگذار است.
حمزه اعتماد افزود: باید شرایطی فراهم شود که جوانان با یادگیری آموزش های لازم در فرایند اشتغال و جذب در شرکت ها قرار بگیرند.
وی گفت: هم اکنون مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر مکان مناسب برای فعالیت ندارد و برای حضور آنان در محل مناسبی تصمیم گیری شده است.
رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان دیر گفت: استفبال فراگیران و هنرآموزان از کلاس های فنی و حرفه ای بسیار زیاد است اما به دلیل نبود مکان مناسب با مشکل روبرو هستیم.
حمزه رضایی افزود: از ابتدای سال تاکنون 200 نفر در کلاس های فناوری اطلاعات، ایمنی و بهداشت، برق، اموراداری، اتوکد، امور مالی و بازرگانی، طراحی دوخت، دوزنده کیف چرمی، صنایع، امور کشاورزی و دریایی شرکت کرده و موفق به دریافت گواهی نامه فنی و حرفه ای شدند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.