در ادامه این مطلب آمده است:درحالی کمتر از 15 روز دیگر به آغاز لیگ آزادگان باقی مانده که تنها نماینده استان در این رقابت ها گرفتار اختلافات مدیریتی شده و با ادامه این وضعیت، خطر از دست رفتن این سهمیه بیش از سالیان گذشته وجود دارد.
به گزارش «خلیج فارس»؛ اگرچه با پایان فصل گذشته لیگ آزادگان و حفظ امتیاز ایرانجوان در روز آخر، هواداران نسبت به ضعف مدیریتی باشگاه دست به تجمات اعتراضی زدند، ولی برگزاری مجمع عمومی باشگاه با حضور برخی از پیشکسوتان دارای سهام و انتخاب هیات مدیره، اختلافات با جعفر پورکبگانی را که این سالها همه کاره ایرانجوان بوده به اوج خود رساند.
هیات مدیره جدید به سرعت علی وزیری را به عنوان مدیرعامل انتخاب کرد و طبق خبرهای رسیده مذاکرات با برخی بازیکنان هم در دفتر وی کلید خورد، ولی هنوز تغییرات هیات مدیره به در ثبت شرکت ها و موسسات به ثبت نرسیده و دفتر باشگاه هم در اختیار پورکبگانی است، دفتری که پس از اتفاقات هفته پیش و انتخاب هیات مدیره جدید عملا بسته شده است.
پورکبگانی نیز در بیانیه اخیرش در فضای مجازی تایید کرده که پس از انتقال مهدی قائدی بازیکن ایرانجوان به استقلال تهران، این باشگاه فعالیت اجرایی دیگری نداشته و به گفته وی، برخی پیشکسوتان با اقدامات اخیر باعث اختلال در روند فعالیت تیم شده اند.
وی که در دولت سابق فرماندار مرکز استان بوده و مسئولان باشگاه به امید استفاده از نفوذ وی، مدیریت باشگاه را به او سپردند، معتقد است: برگزاری مجمع، انتخاب هیات مدیره و مدیرعامل جدید ایرانجوان غیرقانونی بوده و اگر خبرهای اخیر درباره مذاکره علی وزیری درمحل کارش با بازیکنان جهت فصل آینده باشگاه صحت داشته باشد، تخلف بوده و از طریق مراجع قضائی قابل پیگیری است!
وی در پایان بیانیه اش با بیان اینکه اتخاذ کلیه تصمیمات و نقل وانتقالات باشگاه برعهده اینجانب بعنوان مدیرعامل قانونی ورسمی موسسه فرهنگی و ورزشی ایرانجوان است، گفته: به صدا و سیما هم نامه فرستاده ام که هرگونه مصاحبه به عنوان هیات مدیره جدید ایرانجوان غیر قانونی است.
هرچند طرف دیگر ماجرا درباره اظهارات مدیر این سالهای ایرانجوان سیاست سکوت در پیش گرفته، ولی مدیرکل ورزش و جوانان گفته: زمان مدیریت فعلی و هیات مدیره ایرانجوان بوشهر دوسال پیش به پایان رسیده و برگزاری مجمع هم با طی روال قانونی بوده است، اما نظر آخر در این خصوص را اداره ثبت شرکت ها و موسسات می دهد که قرار است تا این هفته اعلام نظر می شود.
در شرایطی که شمارش معکوس برای نماینده استان در لیگ آزادگان آغاز شده و بسیاری از بازیکنان آن هم در بلبشوی مدیریتی این باشگاه، جذب تیم های دیگری شدند باید دید سرانجام، تغییرات مدیریتی در این باشگاه رقم می خورد یا همانند حدود 10 سال اخیر پورکبگانی در راس باشگاه باقی می ماند؛ هرچند اتفاقات اخیر عملا ایرانجوانی ها را دو گروه کرده و شرایط شان را برای حضور در فصل آینده دشوارتر از گذشته.
7212/6045** خبرنگار: عبدالصمد شهریاری ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.