عادل مقدس روز دوشنبه در حاشیه بازدید از خانه‌های بهداشت روستاهای الی و جبرانی از توابع شهرستان دیر گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت خدمات خوبی در حوزه بهداشت و درمان در این شهرستان داشته که باعث افزایش سطح دسترسی مردم به خدمات بهداشتی درمانی شد.
وی افزود: آموزش بهداشت و توانمندسازی بهورزان و کارکنان خانه‌های بهداشت نقش موثری در ارایه خدمات مطلوب به مراجعه کنندکان و ارتقای شاخص‌های بهداشتی روستا دارد.
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر به افزایش تعداد خدمات بهداشتی ارایه شده به روستاییان اشاره کرد و گفت: با استقرار شبکه‌های بهداشت و درمان و تقویت زیرساخت‌های حوزه سلامت شاهد افزایش تعداد برنامه‌های بهداشتی در خانه‌های بهداشت و پایگاه‌های سلامت هستیم به گونه‌ای که تمامی رده‌های سنی تحت پوشش برنامه‌های بهداشتی قرار دارند و خدمات لازم را دریافت می‌کنند.
وی اضافه کرد: استفاده از تجربیات موفق همه بهورزان و الگوبرداری همکاران از نحوه عملکرد مطلوب و موثر بهورز نمونه خانه‌های بهداشت می‌تواند باعث ارتقا و افزایش بهره‌وری و خدمات دهی شود.
مقدس گفت: مجموعه شبکه بهداشت و درمان با تمام ظرفیت های انسانی، علمی و تجهیزاتی خود سعی در ارایه خدمات مطلوب و بموقع به تمامی ساکنان شهرستان دیر دارد.
وی یادآورشد: بهورزان باید توجه ویژه‌ای به ارتقای شاخص‌های بهداشتی، بالا بردن سطح کیفی خدمات ارائه شده بویژه در روستای اقماری و انجام اقدامات در زمینه زیباسازی فضای فیزیکی در خانه‌های بهداشت داشته باشند.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشاردهنده:خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.