محمدرضا ابراهیم زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این رقابت ها از معتبرترین رقابت های بین المللی است که بیشتر کشورها در آن شرکت می کنند و رکوردها جابه جا می شود.
وی گفت: تیم اعزامی به این رقابت ها 9 ورزشکار مرد و زن همگی از شهرستان گناوه هستند که در میدان های جهانی و آسیایی صاحب مقام های برتر شده اند.
وی اظهارکرد: سیدعرفان حسینی لیراوی، سجادنیک پرست، سیدحبیب حسینی لیراوی، آرش خسروی، حسین سعیدی، مهرداد بیابانی، فالح ناصری پوران، ناصر حسن پور، امیر خسروانی در رده مردان و حکیمه گودرزی و عذرا مهدوی کیا در رده زنان ورزشکاران اعزامی به این رقابت هستند.
رئیس هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان ن استان بوشهر که سمت مربی و سرپرستی این تیم را برعهده خواهد داشت، افزود: مترجم و دیگر کادرفنی و حراست این تیم همگی از استان بوشهر هستند که یکم شهریور ماه به این رقابت ها اعزام می شویم.
وی بیان کرد: تیم ملی معلولان کشور تاکنون در میادین جهانی و آسیایی صاحب افتخارات متعددی شده اند که ورزشکاران استان بوشهر سهم زیادی در آن داشته اند و امیدواریم در رقابت های کشور چک دوباره افتخار نصیب کشور کنند.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043**
خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.