به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مهرداد ستوده با گرامیداشت 14 تیرماه روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، افزود: در استان بوشهر افزون بر 352 دهیاری فعال است که نقشی مهم در تامین زیرساخت‌های عمرانی در بخش‌های مختلف دارند.
مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر گفت: تا سال 1392 در استان بوشهر 57 دهیاری دارای ساختمان بود که با افزوده شدن 67 ساختمان دیگر در دولت یازدهم، اکنون 124 دهیاری استان دارای ساختمان مستقل هستند.
وی با بیان اینکه تا قبل از سال 1392 هیچ قیر رایگانی برای عمران روستاها در اختیار دهیاری‌ها قرار نمی‌گرفت افزود: از سال 1392 تا سال گذشته 686 هزار متر قیر رایگان برای اجرای طرح‌های مختلف عمرانی در اختیار دهیاری‌های استان بوشهر قرار گرفت.
مدیرکل دفتر شهری و روستایی استانداری بوشهر اضافه کرد: تا سال 1392 حدود 391 هزار متر مربع زیرسازی معابر روستایی استان بوشهر اجرا شده بود که در دولت تدبیر و امید این رقم به 1.8 میلیون متر مربع افزایش یافت.
ستوده بیان کرد: تعداد زمین‌های چمن مصنوعی در روستاهای استان بوشهر از 2 زمین چمن مصنوعی در سال 92 در دولت تدبیر و امید به 140 زمین چمن مصنوعی افزایش یافته است.
وی بیان کرد: بوستان‌‌های امید روستایی که در سال 1392 در استان بوشهرهفت بوستان بود د تاپایان سال گذشته به 159 بوستان افزایش یافت.
قائم‌مقام معاون عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به افزایش اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده شهرداری‌ها اظهار کرد: از محل اعتبارات عوارض آلایندگی و ارزش افزوده 6 هزارو 800 میلیارد ریال به شهرداری‌های استان بوشهر برای اجرای طرح‌های عمران شهری در دولت یازدهم پرداخت شده است.
وی افزود: تا 1392 به شهرداری‌های استان بوشهر در مجموع یکهزارو 750 میلیارد ریال از محل ارزش افزوده و عوارض‌آلایندگی پرداخت شده بود.
ستوده یادآور شد: تحقق مطالبات مردم از هدفهای مهم این دفتر است و 14 تیرماه به عنوان روز شهرداری و دهیاری فرصتی مغتنم برای نشان دادن خدمات این حوزه‌ها و تلاش شبانه‌روزی آنان برای توسعه، پیشرفت و بالندگی استان بوشهر است.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان*انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.