به گزارش ایرنا، احمد لطفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: زکات فطریه در سطح 400پایگاه ثابت و سیار با همکاری مساجد، حسینیه ها، موسسه ها ی خیریه، مراکز نیکوکاری، دهیاری ها، شوراهای شهر و روستا، معتمدان، عاملان زکات و مردم نیکوکار سراسر استان بوشهر جمع آوری و بر اساس معیارها و شاخص های معینی که از قبل در شناسایی خانواده های نیازمند انجام شده بود، میان آنها توزیع شد.
وی با اشاره به سرفصل هزینه کرد زکات فطره اظهار کرد: زکات جمع آوری شده برای برطرف شدن نیاز مستمندان از جمله هزینه در امر ساخت مسکن نیازمندان، تامین هزینه‌های درمانی بیماران صعب‌العلاج، کمک به امر تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان نیازمند، حمایت در امر ازدواج و تامین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش، کمک به زنان سرپرست خانوار، سالمندان و از کار افتادگان هزینه شده است.
لطفی گفت: پارسال سه میلیارد و 500 میلیون ریال زکات فطریه در استان بوشهر وصول شده است که امسال با استفاده از تمهیدات مناسب و اطلاع رسانی های صورت گرفته 268 درصد رشد نشان می دهد.
وی با اشاره به فعال بودن سامانه آسان پرداخت کمک های مردمی از طریق تلفن همراه نیز گفت: آن دسته از خیرانی که تمایل کمک به نیازمندان را دارند، می توانند از طریق سامانه آنی پرداخت تلفن همراه با شماره گیری #077*8877* کمک های نقدی و صدقه ای خود را پرداخت کنند.
6047/6043**
خبرنگار: موناعیدان* انتشاردهنده: خدانظرخواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.