به گزارش ایرنا، سرهنگ علیرضا رزمی روز شنبه در آیین معرفی فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان دیر افزود: قانون مداری مردم بویژه در چند سال اخیر افزایش یافته طوریکه در این مدت 40فوتی های ناشی از حوادث رانندگی 40 درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: امنیت و سلامت دو نعمت الهی برای هر جامعه است که باید در این ارتباط تلاش کنیم.
افزود: نیروی انتظامی مسئول حفظ ارزش های اسلامی است که در این زمینه مبارزه با مواد مخدر و کالای قاچاق ممنوعه تلاش گسترده ای صورت گرفته است.
رزمی، همراهی مردم و مسئولان با نیروری انتظامی را ضروری دانست و گفت: تولید و حفظ امنیت به تنهایی از نیروی انتظامی بر نمی آید و همراهی مردم با نظام اسلامی بی نظیر است و بخشی از کشفیات کالای قاچاق ناشی از همکاری مردم با پلیس است.
امام جمعه دیر گفت: پشتوانه مردمی باعث اقتدار و موفقیت نیروی انتظامی خواهد شد.
حجت الاسلام سید علی حسینی ضمن قدردانی از فرماندهی انتظامی شهرستان افزود: اخلاق نیکو و برخورد مناسب با مردم به عنوان سرمایه بزرگ می تواند در موفقیت یک مدیر موثر باشد.
فرمانداردیر گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار، حافظ امنیت و آرامش جامعه است.
حمزه اعتماد افزود: لازمه امنیت و آرامش مردم در جامعه برخورد جدی با متخلفان و افراد مخل امنیت است.
وی ضمن قدردانی از تعامل خوب نیروی انتظامی شهرستان با مردم و مسئولان گفت: فضای حاکم بر شهرستان مطلوب و همه باید برای افزایش امنیت با همکاری با نیروی انتظامی و قضایی و اطلاعاتی تلاش کنیم.
در این آیین سرگرد فرهاد آراوند به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان دیر معرفی و از خدمات سرهنگ حمید محمدی نسب قدردانی شد.
شهرستان دیر با 60 هزار نفر جمعیت در 200 کیلومتری جنوب بوشهر واقع است.
7207/6043**
خبرنگار: عباس بحرانی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.