سردار سرتیپ دوم پاسدار ناصر اصلانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی کسب گزارشی مبنی بر اینکه فردی مسلح اقدام به سرقت احشام کرده موضوع به سرعت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی اضافه کرد: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی مسلح با شلیک 2 گلوله و مجروح کردن مالک احشام، 52 راس گوسفند را سرقت کرده و متواری شده است.
وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی نامحسوس موفق شدند سارق را شناسایی و مخفیگاه متهم را به طور نامحسوس زیر نظر بگیرند.
سرتیپ اصلانی اظهار کرد: پس از شناسایی، متهم در یکی از روستاهای اطراف میاندآب توسط ماموران دستگیر شد که در این راستا یک متهم و 3 مال خر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
به گزارش ایرنا به نقل از فرمانده انتظامی آذربایجان غربی مقابله با سرقت، مقابله با کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر، مبارزه با ناهنجاری ها و بد اخلاقی های اجتماعی و کاهش تصادف ها از اولویت های پنج گانه انتظامی این استان در سال جاری است.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
6009/3093 ** خبرنگار: یوسف رحیمی ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.