ارسطو ترکمان منش روز دوشنبه به مناسبت گرامیداشت پنج تیر ماه روز جهانی مبارزه با موادمخدر در گفت و گو با ایرنا افزود: در این ارتباط 20 باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر متلاشی و 713 نفر دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: میزان مواد مخدر کشف شده در استان بوشهر در سه ماه نخشت امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته افزایش133 درصدی داشته است.
ترکمان منش، در باره کشفیات مواد مخدر در سال 95 در استان بوشهر یادآورشد: درسال گذشته 9 هزار و 47 کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف شد که بیشترین میزان آن به ترتیب توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دراداره کل اطلاعات و پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر صورت گرفت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بوشهر بیان کرد: در سال 95 میزان کشفیات موادمخدر استان بوشهر در مقایسه با سال 94 201 درصدی افزایش یافت.
وی ادامه داد: در سال گذشته 123 باند کلان تهیه و توزیع موادمخدر در استان بوشهر شناسایی و متلاشی و در این ارتباط سه هزار و 550 نفر دستگیر شدند.
ترکمان منش در باره فعالیت ها انجام شده در حوزه فرهنگی پیشگیری از اعتیاد و آگاه سازی جامعه از مضرات
مصرف مواد مخدر در استان بوشهر گفت: در این ارتباط 57 هزار و 297نفر در کانون های محیط خانواده، 152 هزار و 233 نفر کانون های آموزشی آموزش و پرورش و دانشگاه های استان بوشهر، 64 هزار و 374 نفر محلات شهری و روستایی و چهار هزار و 437 نفر در محیط های کار تحت آموزش فرهنگی و پیشگیری، مهارت های زندگی و فرزند پروری قرار گرفتند.
وی افزود: همچنین نقاط آسیب خیز شهری و روستاهای استان بوشهر شناسایی شده و به ترتیب اولویت آسیب خیز بودن آنها با همکاری دستگاه های ذیربط برنامه هایی برای آنها پیش بینی و اجرا می شود.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خدانظر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.